morten112 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei. Eg lurer på om det går ann og få lagt inn hotmail adressa mi i microsoft outlook.. Sånt at eg kan opne og sende mailer i outlook isteden for og åpne hotmail.com heile tida. Morten. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tror det er slutt på den muligheten desverre ;-( Lenke til kommentar
morten112 Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 å faen. Finnes det noken andre program så kan gjør det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det er vel Microsoft som har satt en stopper for det så regner nok med at de har gjort det skikkelig, i og med at man kan få kjøpe slik at man kan bruke adressen i outlook hvis jeg ikke tar fullstendig feil. Lenke til kommentar
sigis0n Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Som sagt så går det ikkje ann å bruke hotmail i outlook lenger, men du kan fint bruke f.eks gmail på outlook ;) Lenke til kommentar
morten112 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Går det ann og få alle mailer som eg får på min hotmail adresse videresendt automatisk til min nye epost adresse som eg kan åpne i outlook? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ja, hvis du betaler for dette. Dette er en betal tjeneste. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hotmail+ eller hva det heter..? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 ja hotmail plus... er skikkelige teite greier.. thats why i went over to gmail Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Microsoft har sluppet "Microsoft Office Outlook Connector" som lar deg bruke "Microsoft Office Outlook 2003 eller Microsoft Office Outlook 2007 for å aksessere Microsoft Windows Live Hotmail eller Microsoft Office Live Mail accounts, inkl e-mail og contacts " Se: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå