Gå til innhold

Sitter fast i Tomb Raider Anniversary

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor jeg skal gå, jeg har dradd ut en del, og fått tatt å fått ned ca 2 swticher, men forstår ikke helt hvor jeg skal...

Har iallefall fått åpna begge dørene på sidene nede i midten, og der er det 2 switcher, og når jeg drar i de så kommer det en tikke lyd også går halve porten ned igjen.

Sooo, what to do? :)

post-34615-1180722754_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt hvor jeg skal gå, jeg har dradd ut en del, og fått tatt å fått ned ca 2 swticher, men forstår ikke helt hvor jeg skal...

Har iallefall fått åpna begge dørene på sidene nede i midten, og der er det 2 switcher, og når jeg drar i de så kommer det en tikke lyd også går halve porten ned igjen.

Sooo, what to do? :)

post-34615-1180722754_thumb.jpg

8759662[/snapback]

Du må hente en nøkkel inni hver av dei fire seksjonene med navn over seg. For å komme inn må du klatre over døra på vei inn i hvert av dei. Med en gang du drar i en switch, så må du fort hoppe opp på kanten på døra, og når den heiser seg opp, så hopper du opp i gangen over døra.

Lenke til kommentar

Sitter fast selv; På andre "eventyr" der du starter inni et hus med 8 stolper av forskjellige høyder. (Tror det er litt før deg) Når du beveger deg innover i hallen blir du møtt av spillets to første tigre. Uansett, etter å ha klatret inn over der du starter, blir du møtt av en en slags figur på veggen med en masse lysende ting i. Foran denne figuren, finner du en "bryter/kloss" på gulvet, når du står på den bryteren, stopper lysene og lyse. Noen som vet hva jeg skal gjøre videre, har sett overalt, og begynner å bli ganske så lei etter to timer med feiling... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...