Shaper^ Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal gå, jeg har dradd ut en del, og fått tatt å fått ned ca 2 swticher, men forstår ikke helt hvor jeg skal... Har iallefall fått åpna begge dørene på sidene nede i midten, og der er det 2 switcher, og når jeg drar i de så kommer det en tikke lyd også går halve porten ned igjen. Sooo, what to do? Lenke til kommentar
Psychore Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Vet ikke helt hvor jeg skal gå, jeg har dradd ut en del, og fått tatt å fått ned ca 2 swticher, men forstår ikke helt hvor jeg skal...Har iallefall fått åpna begge dørene på sidene nede i midten, og der er det 2 switcher, og når jeg drar i de så kommer det en tikke lyd også går halve porten ned igjen. Sooo, what to do? 8759662[/snapback] Du må hente en nøkkel inni hver av dei fire seksjonene med navn over seg. For å komme inn må du klatre over døra på vei inn i hvert av dei. Med en gang du drar i en switch, så må du fort hoppe opp på kanten på døra, og når den heiser seg opp, så hopper du opp i gangen over døra. Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sitter fast selv; På andre "eventyr" der du starter inni et hus med 8 stolper av forskjellige høyder. (Tror det er litt før deg) Når du beveger deg innover i hallen blir du møtt av spillets to første tigre. Uansett, etter å ha klatret inn over der du starter, blir du møtt av en en slags figur på veggen med en masse lysende ting i. Foran denne figuren, finner du en "bryter/kloss" på gulvet, når du står på den bryteren, stopper lysene og lyse. Noen som vet hva jeg skal gjøre videre, har sett overalt, og begynner å bli ganske så lei etter to timer med feiling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå