ScadamiCa Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tror jeg skal kjøpe den, men har hørt at 3510, hadde dårlig volum på ringing å sånt.? er dette blitt forbedret? Elller finnes det andre nokia telefoner som koster rundt 2500kr som er bedre? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det med lyden skal ha blitt fixa. Jeg har selv en tidlig modell, men når jeg sammenlignet den med en ny 3510, så var nivå 5 hos meg, ca nivå 3 på den nye. var STOR forandring. Det med at lyden forsvinner når det lille hullet på siden dekkes til, er også fixet. Lenke til kommentar
mr. maggie Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Kjøp SonyEricsson T300 mye bedere.. 2200 på komplett.no.. eller 990 med abb på telebutikken.no Lenke til kommentar
levlex Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Selv om designet er kjedelig på t300, er den funksjonsmessig og ytelsesmessig MYE bedre enn 3510i. Har liten tro påNokia for å si det mildt....... (Med mindre du har lyst å vente i 3 uker på service!!!!) Lenke til kommentar
JSS Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Selv om designet er kjedelig på t300, er den funksjonsmessig og ytelsesmessig MYE bedre enn 3510i. Har liten tro påNokia for å si det mildt....... (Med mindre du har lyst å vente i 3 uker på service!!!!) Hva mener du med at t300 har bedre ytelse? Den er iallefall mye raskere enn t68, men t300 kan ha blitt litt bedre da... Og når det gjelder nokia og bugs, så har jeg ikke funnet en eneste bug på min 3510i som jeg har hatt siden jul.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har hatt hendene mine på to Nokiaer, begge måtte to og tre ganger inn på service, enn gang måtte jeg vente nesten en måned. Kanskje ikke du har hatt problemer, men de fins der ute.................. :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 På nokia 3510i så er det ikke gprs...Det er viktig når jeg kjøper tlf at det er gprd Lenke til kommentar
JSS Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 På nokia 3510i så er det ikke gprs...Det er viktig når jeg kjøper tlf at det er gprd Ikke gprs nei? Hvorfor bruker jeg gprs på den da? Det var rart..... Kansje jeg har fått en spesiell versjon av den.... Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 På nokia 3510i så er det ikke gprs...Det er viktig når jeg kjøper tlf at det er gprd På min er det GPRS.. Har jeg oxo fått en spesiell version da?? Trukke det, Pass på at du ikke har YoungTALK eller kontant-kort fra netcom, dda funker ikke GPRS.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg trudde ihvertfall det, for jeg leste på hjemmesidene til nokia og der sto det ikke at det var gprs på den, for ca 2 måneder siden... sorry at jeg tok feil :oops: Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Alle har lov til å ta feil!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå