Aorta Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 En av kameratene mine formaterte nettopp maskinen og vet ikke hvilke drivere han skal innstallere. Han har mistet nettverksdriverene sine og vet ikke hvike drivere det er siden han kjøpte pcen sin fra datakjeden der det ikke kom noen driver- cd med. Vi trenger hjelp raskt Håper på saklige svar og jeg vet at vennen min var en idiot som ikke sjekket driverene sine før formatering:) Hilsen en desperat 14 åring Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Last ned PCWizard (gwgle it) og finn det ut da (duh) denne skulle vaert i Nettverk kategorien vel? Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Last ned PCWizard (gwgle it) og finn det ut da (duh) denne skulle vaert i Nettverk kategorien vel? 8759515[/snapback] Har lastet ned PcWizard, men hvordan bruker jeg det? Om jeg går innpå nettverket er alt som kommer opp 1394 net adapter og mange local group. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 System Summary (bilde av PCen) Network Card Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 System Summary (bilde av PCen)Network Card 8759729[/snapback] Det står ikke network card innpå system summary... sorry om jeg er vanskelig nå Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 print screen da 8759845[/snapback] her Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 print screen da 8759845[/snapback] Her Lenke til kommentar
ersa Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er det onboard nettverkskort så bør det være lett å finne ut hvilket chipset HKet har. Deretter laster du ned driverpakken til brikkesettet og innstalerer det. Er det nForce laster du ned Forceware fra nVidia osv. Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 sorry tok jævlig lang tid å legge ut bildet kommer snart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå