Trancton Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 ..dersom jeg har et budsjett på 6000-7000 kroner? Noen gode forslag, evt. hvor det bør kjøpes? Lenke til kommentar
Nikita Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Foreslår Olympus CAmedia 730 Ultra Zoom. Det har jeg bestilt iallefall, og etter anmeldelser på nettet, så skal det være et kjempe bra kamera. Støtter både Flash minne og Xd cards. Ellers så har det 10X optisk zoom. Det kommer på 6100 inkludert frakt fra XD.no. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Foreslår Olympus CAmedia 730 Ultra Zoom. Det har jeg bestilt iallefall, og etter anmeldelser på nettet, så skal det være et kjempe bra kamera.Støtter både Flash minne og Xd cards. Ellers så har det 10X optisk zoom. Det kommer på 6100 inkludert frakt fra XD.no. Han spør etter videokamera.... Vet ikke helt i den prisklassen, men er veldig fornøyd med Sony. Har PC110E. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Digitale videokamera er vanligvis ganske dyre. Men jeg så nettopp et bra tilbud på Elkjøp. Husker ikke hva det heter, men du finner det i den nyeste Elkjøp brosjyren. De hadde faktisk 3 kamera som var under 7000kr, og alle var digitale videokamera me over 20x optisk zoom på et ihvertfall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hvis du tar deg en tur til http://www.akam.no/ og ser så får du gode råd. Og så kan du spørre på forum-delen emmes også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå