Gå til innhold

NITH: Betale innmeldingsavgift for å slutte!


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg søkte på Forkurs til Ingeniør ved NITH. Litt etter fikk jeg vite at det kun ble undervist i 2MX + litt 3MX... Skal derfor ikke gå på skolen alikevel, kontaktet de, men nå sier de at jeg må betale innmeldingsavgift før jeg kan sende et brev, og slutte på skolen! Er det noe annet man kan gjøre etc.? Jeg vil ikke betale disse pengene... Har regningen fortsatt, og har ikke betalt den... Har man ikke noen angrerett av noe slag? Veldig dårlig skiltet med hva som ble undervist i kurset også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ueland: Jeg har ikke betalt inmeldingsavgiften heller da...

 

Det jeg håper på å klage på er dårlig skilting av hva det undervises i... Det heter "Forkurs til Bachelor Ingeniør" og når Bachelor Ingeniør har som opptakskrav generell studiekompetanse og spesialisering i 3MX og 2FY, regner jeg med at det faktisk er det de underviser i, i et forkurs!! Men ikke i dette tilfellet....

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet så er det ingen forkurs som gir deg studiekompetanse noe sted her i landet (correct me if im wrong) Men tar man forkurs vil man komme inn på ingeniørstudiet fordet.

 

Leser man opptakskravet så står det studiekometanse og realfag, eller forkurs til ingeniør :)

 

Men er du på jakt etter studiekompetansen og de ekstra fagene så er nok forkurset feil ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...