SmartiX Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei folkens. Jeg kom opp i samfunnsfag eksamen muntlig i tiende klasse. Får særlig ikke gode karakter.Kunne noen hjelpe meg med litt stoff her... Fikk ark med en tema og det er Europa etter 2.verdenskrig.. Og den holder dette Ca. 1945-1985 år *Styringssystem og politiske idelogier *Marshallhjelp *Jaltakonferansen *Øst vs. Vest *NATO vs. Warszawapakten Ca.1985-2000 år *Kommunismens fall *Sovjetunionen i oppløsning/Berlinmurens fall *Levevilkår i Øst-Eurpoa etter kommunismens fall *Deiling av Jogoslavia *Dagens Europa *EU Har lett på google.no osv,men det er ikke så lett å finne der,det kommer annet tull osv.. Takk for hånd Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Takk for hånd 8759052[/snapback] Jo, værsågod. Vil du ha en fot også? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Etter det jeg husker fra tiende så var det en masse stoff om akkurat det i selve samfunnsfagboka. Sikkert lurt å begynne der, så om du sikter høyt på karakterskalen kan du lete på nett litt senere. Men hold deg til boka i første omgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå