whreet Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei.. Ehm. Når jeg prøver å åpne en port til cs klikker hele internet, utenom kabelnettet. Kan noen hjelpe meg ? Jeg er ikke helt sikker,men jeg tror jeg gjorde noe feil, så jeg åpnet porten på min PC/IP bare,og ikke på de andre pcene... Det står at IP skal være 0.0.0.0 ,men på min router står det bare 192.168.0 [iP] ... Vet ikke om dere skjønte det,men håper på det og et raskt svar =) TAKK for Oppmerksomheten! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Feil kategori, rapportert. ellers sa kan du poste hvilken router du har. Endret 1. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
whreet Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 sorry,men trodde Counter-Strike Server har noe med spill å gjøre... men hvordan skifter jeg kategori...? Lenke til kommentar
whreet Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Har DI-524 foresten"! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 http://portforward.com/english/routers/por...g/Dlink/DI-524/ Private IP er den interne IPen din den finner du ved a skrive ipconfig i cmd (Windowstast+r -> cmd) Triggerport og Publicport er den porten du skal forwarde. Lenke til kommentar
whreet Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 ok...Det skjønte jeg ikke så mye av... men vis jeg bruker ipen MIN i IPCONFIG så blir porten forwarda på hele netverket ?... Men da går trådløse nettverket til dassen og funker ikke til jeg har restarta pcen.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Flyttet til nettverkskategorien. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå