Gå til innhold

Orginal Xbox i 360 kabinett?


Penrin

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Som topic sier, lurer jeg på om det er plass i kabinettet til Xbox 360, til en xanlig Xbox.

Er ikke så stort mye mer å si tror jeg..

 

Har Halo 2, og er fremdeles heilt frelst av det.. Derfor spiller jeg en god del på Xboxen, men vil heller ha den i et 360kabinett, som jeg syns er stilig. En del omlodding må nok til, men det får jeg nok overleve..

 

Håper på svar,

 

Mvh Stian Kolrud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan man spille Xbox spill på 360'n right out of the box? :D

Takker! Thats lotsamoney saved :D

8759221[/snapback]

 

Nåja... det er begrenset bakover kompatibilitet. Microsoft opererer med lister over spill som xbox360 støtter og mitt inntrykk er at bare ca 50% (kanskje litt mer?) av alle xbox1 spill står på den listen. Det er sikkert spill som ikke står på listen men som likevel fungerer fint.

 

Halo2 er på lista.

 

Jeg har selv en modifisert gammel xbox i tillegg til 360en og har ingen planer om å selge den gamle.

Lenke til kommentar
kan man spille Xbox spill på 360'n right out of the box? :D

Takker! Thats lotsamoney saved :D

8759221[/snapback]

 

Nåja... det er begrenset bakover kompatibilitet. Microsoft opererer med lister over spill som xbox360 støtter og mitt inntrykk er at bare ca 50% (kanskje litt mer?) av alle xbox1 spill står på den listen. Det er sikkert spill som ikke står på listen men som likevel fungerer fint.

 

Halo2 er på lista.

 

Jeg har selv en modifisert gammel xbox i tillegg til 360en og har ingen planer om å selge den gamle.

8759363[/snapback]

 

Niks. Hvis det ikke står på lista så er det ikke kompatiblet. Grunnen er at Mirosoft må skrive emulatorer for hvert enkelt spill.

 

Men Halo og Halo 2 funker out-of-the-box.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det kan kanskje nevnes i denne sammenheng at Halo 2 på X360 sliter med noe ghosting i singleplayer, som kan bli irriterende noen ganger, men svært sjelden ødeleggende.

Halo 1 funker uterket.

Lenke til kommentar
Det kan kanskje nevnes i denne sammenheng at Halo 2 på X360 sliter med noe ghosting i singleplayer, som kan bli irriterende noen ganger, men svært sjelden ødeleggende.

Halo 1 funker uterket.

8762106[/snapback]

 

Så det er ikke bare meg :p Men det er faktisk ikke hele tiden, men svært irriterende. Bortsett fra ghosting er Halo 2 mye bedre på 360 enn på xbox. Halo 2 har fått en del oppdateringer siden 360 kom på markedet. Spesielt multiplayer delen. Ikke glem å laste ned maps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...