Gå til innhold

Innstallasjon av SP1

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt meg for å innstallere Windows XP Service Pack 1.

Hva er best? Å innstallere den fra CD-ROMen, eller å innstallere den fra Windows Update? Jeg får også beskjed om at jeg må deaktivere alle antivirusprogrammer, men jeg får ikke mitt deaktivert. Jeg bruker Norman Antivirus v5. Den lar seg ikke lukke eller deaktivere da det er ingen knapp for dette. Hvordan kan jeg få slått den av? Har ikke lyst at maskinen skal herpes bare på grunn av et antivirusprogram som ikke slår seg av... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville tatt oppgradering fra CD, lastet min ned i september om natta (isdn), brant så CD for oppdatering derfra. Hvis du ikkje har breibånd/ kjenninger med det ville eg prøvd å skaffe desembernr. av Hjemmepc, eller annet PC magazin med SP1 vedlagt på CD - (kanskje vanskelig om du trenger norsk utgave). SP1 på engelsk og norsk fulgte med HJPC på CD, har nylig brukt denne 2 ganger til Home-edition og Pro. Skal du laste ned er den ca. 130MB. Stemmer det som står over om oppgraderinger for nedlasting, SP1 ble laget i august/september og det er kommet oppgraderinger etterpå - uansett ligger disse ikkje i SP1, så de må skaffes ved siden av.

Lenke til kommentar

Jeg lastet ikke SP1 ned fra nettet. Jeg tok bare kontakt med Microsoft Direct Services så ba jeg om å få den norske versjonen på cd sendt til meg. Litt over en uke senere sto postmannen på døra og ba meg signere. Den var gratis også (det skulle bare mangle).

Men Norman Antivirus har ikke noe Disable knapp. Jeg har prøvd alt, men det ender vel med at jeg må avinnstallere den når jeg innstallerer SP1 og innstallere den på nytt igjen, tungvint, men det må vel gjøres for at noe ikke skal ødelegges.

Hvis det er andre som vil bestille SP 1 til Windows XP så er det bare å ta kontakt med Microsoft direct services på telefon: 23 50 01 14

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...