Gå til innhold

Ordne størrelse på partisjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk heller gratis-programmet GParted som du finn hjå Sourceforge. Eit partisjonsprogram du kan stole på.

I venstre margen finn du koblinga til "LIVE CD" - kor du kan laste siste versjon "gparted-livecd-0.3.4-7.iso" , brenne den til CD og re-starte med CD'n og du har GParted klar til å endre storleiken på dei to partisjonane. Les særleg "Resizing partitions with GParted" under >Dokumentation, og ikkje gjer endringar før du iallefall har ein viss forståelse for begrepa primær, utvida og logisk partisjon. Sjølv om det å nedjustere partisjonen du har på 66 gb og tilsvarande auke den andre er nokså rett fram. Akkurat dette er godt beskrevet i dokumentasjonen.

Med GParted oppretta eg C:\ og D:\ som primærpartisjoner ytterste på min 250 gb. Desse på hhv 21 og 50 gb. So litt uvanleg, eit 60 gb utildelt område før eg laga ein 80 gb logisk partisjon (K:\) for store filer innerst på hd. Alle er NTFS-p. Innerst har eg fortsatt 22 gb utildelt. Desse to "ubrukte" områda kan eg no i ettertid med GParted lett bruke til partisjoner for t.d. Linux Ubuntu eller å utvide lagerplassen K:\ (eller primær-partisjonane) berre gjennom å dra med musa.

Endret av LarsRoan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...