elf_man Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei! Jeg har kjøpt meg dette hovedkortet, og var i går på jakt etter ny bios/drivere, da de medfølgende var litt gamle (liker alltid å ha det nyeste). Men jakten ble imidlertidig veldig kort, fordi jeg ikke kan finne noe som helst informasjon om dette kortet på MSI sine sider. Jeg har prøvd global, europeisk, amerikansk side uten hell. Det som er greia er at en del tall blir merkelig rapportert i bios, og jeg har et merkelig strømproblem (noen ganger når jeg velger Shut Down fra Windows, så slår maskinen seg av, for så å slå seg på 5 sek etterpå) som jeg vil rette. Ellers vil jeg si at kortet virker kjempebra! Mitt første intel-system på ca 10 år, og jeg har det gøy Er en E6600 som jeg satte i; klokket rett opp til 3096MHz ved bare å justere på FSB, alt annet står på auto/normal, og jeg har stock intel-kjøler Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Må vel være siden siden du er på utkikk etter kanskje. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Må vel være siden siden du er på utkikk etter kanskje. 8759158[/snapback] Nei, det er til P965, ikke helt rett desverre :/ Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Javisst,det er P35 du har.Har du prøvd Live update som følger kortet? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Javisst,det er P35 du har.Har du prøvd Live update som følger kortet? 8761078[/snapback] Ja, 'product not found' eller noe i den duren. Og så får jeg selvfølgelig muligheten til å laste ned et knippe av de tradisjonelle MSI-programmene Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 MSI er bestandig uffattelig trege til å få opp nye kort på sidene sine. Beste sjangs for deg er MSIMSI forumet. Regner med de får opp noe etter Computex, nå i begynnelsen av juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå