aspic Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei! Eg oppgraderar atm pc'n min og skal no gå frå 1,5GB DDR ram til 512 DDR2 ram. Alt av ram (både DDR og DDR2) er ganske dårleg ram. Korleis trur dykk ytelsesforskjellen vil bli? Dette er berre ei midlertidig løysing, og eg skal bestille ny ram (2GB ddr2) i løpet av helga. Eg kan slenge med resten av forskjelllane: Gamle: AMD64 3000+ (2GHz) ATI Radeon 850 Pro Random hovedkort Nye: C2D E6600 Samme grafikkort P5B Deluxe Vil det bli nokon særleg stor boost atm, i og med at eg "berre" har 512mb ram? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det går nok greit for nokre dagar, du kan fint surfe og spele gamle spel og sjå film. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hoho.. Eg skal nok sjå korleis CS: Source oppførar seg =) Gledar meg litt til å fyre igong no.. Har snart montert alt i kabinettet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Okei? Drog Source med 450FPS på stress test, og rundt 100 fps stabilt på ein ganske tung publicserver. Og dette med den PISSrammen til 165 kr @ komplett? No føler eg prosessoren drar alt aleine her altså.. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva slags grafikkinnstillinger ar du på, da? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva slags grafikkinnstillinger ar du på, da? 8770950[/snapback] demå være lave :S Lenke til kommentar
aspic Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Nei.. Medium ca. Var nett på ein publicserver med 30 folk (15 på kvart lag), FPS'n droppa knapt nedanfor 100 i gunfights.. Men opning av programmer, multitasking osv tar lang tid.. EVIG lang tid Får dei nye brikkene mine ut i veka uansett =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå