Gå til innhold

Asus P5K tråden! (Deluxe, P5K3, WM, P5KC m.m.)


pcp160

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sitter akuratt å ser på det, men jeg blir usikker på om jeg skal velge det fremfor P5K kortet... faderullan. Hadde liksom bestemt meg for P5K Deluxe også går det ut av sortimentet.. går for premium kortet, også ser jeg det x38 kortet, men det er jo uprøvd og ingen tester, forum og sånn, så kanskje bedre å gå for noe som er velprøvd og mange har?!? Hmmmm..... 5 dager til lønn.. må finne ut av det her

Lenke til kommentar

Satt og grublet i timesvis om jeg skulle gå for blitz eller P5K-E nå... Endte på P5K-E, så jeg er spent på hvordan det klokker. Skal visstnok være omtrent som P5K Deluxe/Premium bare med en ethernet-port mindre og et par SATA-porter færre, samt en manglende kjøleribbe over noen mosfeter. Så da kommer det forhåpentligvis noen resultater fra meg om et par dager... Skal kjøre sammen med Q6600 :)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Har tenkt til å kjøpe "ASUS P5K Premium/WiFi-AP Black Pearl Special Edition" med "Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz", målet blir vel å nå 3.0-3.2GHz, men så lurer jeg på om CPU vifta "Zalman CNPS7700-Cu" kan bli for stor ?

link til vifta:

Zalman CNPS7700 spec

9568559[/snapback]

 

Skal du først kjøpe deg en kul vifte, så ville jeg funnet meg en som faktisk kjøler skikkelig. Den du har valgt her holder ikke på langt nær følge med de råeste nå lengre.

 

Ville valgt denne var jeg deg. Er noe av det beste, hvis ikke den beste man får nå

 

Thermalright Ultra 120 Extreme

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...