MiRaCL Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kan ikke fatte hvorfor ikke xp kan kommunisere mot usb stick med drivere som vista kan.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Jeg har et spørsmål, da dette begynner og bli veldig irriterende : Når PCen skrur seg av, så kommer det ett sånn over middels høyt pip fra skjermkortet (som om du har glemt strømkablene, og det får for lite strøm). Det var ikke sånn før jeg bytta HK! Noen som vet hva det er? , PCIExpress porten som stenger strømmen før strømforsyninga? Endret 25. august 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kanskje noen som har sagt noe om dette, men finner ikke noe om det. Hva er egentlig forskjellen på Asus P5K Deluxe og Asus P5K Deluxe/WiFi-AP? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Som jeg også tror det står før her, så tror ikke jeg det fins uten WiFi, og hvis du grubler litt, så kommer du nok på at WiFi er trådløst nettverk/internett Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Som jeg også tror det står før her, så tror ikke jeg det fins uten WiFi, og hvis du grubler litt, så kommer du nok på at WiFi er trådløst nettverk/internett 9358504[/snapback] Vet hva wifi er Men begynte å fundere fordi i pris guilden ligger et som heter deluxe og et som heter deluxe/wifi-ap så lurte på hva forskjellen mellom de var eller om det var det samme kortet Endret 25. august 2007 av _Viper_ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Er nok bare trådløst som er forskjellen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg ønsker meg et trådløst HK, sånntet uten kabler Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Men det står jo inkludert Wi-Fi på det som bare heter deluxe å... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Som jeg også tror det står før her, så tror ikke jeg det fins uten WiFi. 9358504[/snapback] Men det står jo inkludert Wi-Fi på det som bare heter deluxe å... 9358697[/snapback] Det jeg sa jo! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Det jeg sa jo! 9358724[/snapback] Men du sa jo: Er nok bare trådløst som er forskjellen wink.gif Men begge har jo wifi... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg sa også: Som jeg også tror det står før her, så tror ikke jeg det fins uten WiFi , men han gjorde meg usikker Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Har lurt på det samme en del ganger Viper. I følge Asus finnes det ikke mer enn et P5K Deluxe, og det har WiFI. Så det hadde vært interessant om feks Amentio som har begge til hver sin pris, ville forklare forskjellen... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har lurt på det samme en del ganger Viper. I følge Asus finnes det ikke mer enn et P5K Deluxe, og det har WiFI. Så det hadde vært interessant om feks Amentio som har begge til hver sin pris, ville forklare forskjellen... 9359107[/snapback] haha ja så akkurat det, alle spesifikasjonene er de samme Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Ja Viper, det kan virke som det har sjedd en glipp fordi man noen steder sløyfer WiFI-AP betegnelsen, og dermed fanger vel prisguiden det også opp som to forskjellige kort..? Inntil jeg ser noen beviser for at det er noen forskjell, velger jeg i alle fall personlig og tro det er en feil, og ville kjøpt det billigste. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Noe som (sjokkerende nok) komplett er nå... Endret 25. august 2007 av _Viper_ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har oppstått et noe nervepirrende problem her. Satt og spilte Test Drive Unlimited i sta, og plutselig så frøs hele bildet, og jeg ble nødt å holde inna av/på-knappen for å få slått av maskinen. Da jeg slo den på igjen, kom det verken bilde eller "pip". Etter 10-15 sek startet maskinen på nytt av seg selv, og nå bare sto den å durte - nok en gang uten verken lyd eller bilde, bare en svart skjerm. Mistenker at det kan ha skjedd noe galt med grafikkortet, men er ikke sikker. Hva bør jeg gjøre? La den stå over natten å kjøle seg ned (funket med en pc jeg hadde for noen år siden ). Dette spørsmålet hører vel delvis hjemme under Skjermkort-delen, men prøver her først siden det ikke kom et pip etter restart osv. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Kutt strømmen til psu et minutt,før du starter.I "verste" fall en clear cmos. Høres bare ut som en litt optimistisk klokk Endret 25. august 2007 av lucky666 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Prøvde først å ta ut og inn skjermkortet, så cleara jeg cmos. Fortsatt svart skjerm under oppstart og heller ikke noe pip (i tillegg til at skjermkort-viften kjørte på full peis). Så tok jeg ut ram-brikke nr.2, fortsatt ingen respons. Deretter byttet jeg ut rambrikke nr.1 med brikke nr.2, og DA startet maskinen noe uventet. Så restartet jeg maskinen og satt i den andre rambrikken igjen - nå i den andre sloten. Og maskinen fungerer fortsatt Som jeg sa i en annen tråd; data er jaggu meg en snål ting. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Mine BallistiX brikker hadde samme symtomer da jeg klokket de for mye (kjørte da 514 MHz 2,5-2-2-6), men jeg satt bare divideren ett hakk ned, så gikk det fint Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Prøvde først å ta ut og inn skjermkortet, så cleara jeg cmos. Fortsatt svart skjerm under oppstart og heller ikke noe pip (i tillegg til at skjermkort-viften kjørte på full peis). Så tok jeg ut ram-brikke nr.2, fortsatt ingen respons. Deretter byttet jeg ut rambrikke nr.1 med brikke nr.2, og DA startet maskinen noe uventet. Så restartet jeg maskinen og satt i den andre rambrikken igjen - nå i den andre sloten. Og maskinen fungerer fortsatt Som jeg sa i en annen tråd; data er jaggu meg en snål ting. 9360251[/snapback] PCen min fungerte for så vidt også tidligere, dog ustabil, med én ok minnebrikke og en som ikke var ok. Kanskje du burde kjøre Memtest bare for å være sikker? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Jeg har et spørsmål, da dette begynner og bli veldig irriterende :Når PCen skrur seg av, så kommer det ett sånn over middels høyt pip fra skjermkortet (som om du har glemt strømkablene, og det får for lite strøm). Det var ikke sånn før jeg bytta HK! Noen som vet hva det er? , PCIExpress porten som stenger strømmen før strømforsyninga? 9358402[/snapback] Bump Endret 25. august 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå