Epsilon- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hver gang windows starter, så starter irc selv om jeg aldri har innstallert det på denne windows innstallasjonen. Det er ikke mulig å avinnstallere, da kommer denne feilmeldingen. En annen ting som skjer er at en feilmelding kommer opp med meldingen "unable to open dialog" Klikker jeg ok så tar det 5 sekund så er den der igjen. Noen som vet hvordan jeg fjerner faenskapet? Har prøvd å kjøre antivirus, antispyware, og letet etter prosesser som kjører som kanskje kan ha noe med dette å gjøre, men finner ikke noe. Har og kjørt msconfig, men det er ikke noe suspekt som starter. Pc'en funker fint eller, er bare veldig irriterende å vite at jeg har virus i en eller annen form siden jeg ikke har innstallert irc. Btw. Dette er xp pro engelsk. Edit: Søkte litt på prosesser og mapper på c:, da fant jeg ut at det er searchassistant som lager driten, sletter jeg det så blir filene laget på ny. Hvordan blir jeg kvitt dette? EDIT2: Alt driten hadde lagt seg i en mappe under c: som het winnt. Slett denne og alle regkeyene du kan finne som ligner på exe filene inni denne mappen. Endret 1. juni 2007 av Epsilon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå