Hassegutt Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Heisann. Jeg fikk meg en 8800 gts i dag, og etter at jeg fikk det så har jeg ikke fått spille gta san andreas. jeg prøvde å skifte tilbake il mitt gamle for å se om jeg kunne spille det da, og det funket fint. noe jeg syns er litt rart. spesielt siden jeg kjenner noen andre med akkurat det samme kortet som kan spille gta san andreas uten problemer. Noen som har noe peiling om dette? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Heisann. Jeg fikk meg en 8800 gts i dag, og etter at jeg fikk det så har jeg ikke fått spille gta san andreas. jeg prøvde å skifte tilbake il mitt gamle for å se om jeg kunne spille det da, og det funket fint. noe jeg syns er litt rart. spesielt siden jeg kjenner noen andre med akkurat det samme kortet som kan spille gta san andreas uten problemer.Noen som har noe peiling om dette? 8758507[/snapback] Kan være noe driverproblemer uten at jeg er sikker. Har du installert alle driverne? Prøv å slett (eller ta backup, så slett) GTA San Andreas mappen i Mine Dokumenter. Der ligger innstillingene til spillet, og hvis du fjerner mappen, så vil de bli satt til default. Kan funke da. Men vær så snill å beskriv hva du mener med "ikke funker", det gjør det letter for oss å feilsøke. Lenke til kommentar
Hassegutt Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Heisann. Jeg fikk meg en 8800 gts i dag, og etter at jeg fikk det så har jeg ikke fått spille gta san andreas. jeg prøvde å skifte tilbake il mitt gamle for å se om jeg kunne spille det da, og det funket fint. noe jeg syns er litt rart. spesielt siden jeg kjenner noen andre med akkurat det samme kortet som kan spille gta san andreas uten problemer.Noen som har noe peiling om dette? 8758507[/snapback] Kan være noe driverproblemer uten at jeg er sikker. Har du installert alle driverne? Prøv å slett (eller ta backup, så slett) GTA San Andreas mappen i Mine Dokumenter. Der ligger innstillingene til spillet, og hvis du fjerner mappen, så vil de bli satt til default. Kan funke da. Men vær så snill å beskriv hva du mener med "ikke funker", det gjør det letter for oss å feilsøke. 8758613[/snapback] Jeg prøvde det du sa, og det funket. det var visst mye enklere enn jeg hadde trodd. Beklager at jeg ikke gav noe mer informasjon. Men tusen takk for din hjelp \o> Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ingen problem Har hatt lignende problem før så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå