Yidaki Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Må si en ting, jeg stilte et ganske uskyldig spørsmål ang codec på hd avspilling, så stenges tråden og får følelsen at jeg sitter igjen som en som piratkopierer. Det gjør jeg IKKE, men fikk 2 kopier av ORIGINALE filmer i HD av en kamerat. (selv om det visstnok ikke er lov å koipere sine egne filmer heller, da det jo er veldig kriminelt). Ville bare si at mange av de som har tusenvis av innlegg her, er stornedlastere av musikk, film, programmer, av alt, ettersom jeg kjenner en del av dem. De synes btw det er herlig å spille de dobbelmoralistiske, "dette er da ulovlig, men så gjør de det samme selv". Jeg stilte et enkelt spørsmål bare, ganske uskyldig, hadde det ikke vært mulig å bare få et enkelt svar, dette er da ikke en politistat forum side eller? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Moderatoravgjørelser skal tas opp med den aktuelle moderatoren (meg) eller med forumstyret, men jeg kan jo si noen ord her: men fikk 2 kopier av ORIGINALE filmer Alle piratkopier er jo kopier av en originalversjon, det er like fullt en piratkopi. Hvis du laster ned f.eks. en DVD-rip som er en kopi av originalen, så er det en piratkopi. Ville bare si at mange av de som har tusenvis av innlegg her, er stornedlastere av musikk, film, programmer, av alt, ettersom jeg kjenner en del av dem. Helt klart, men dette er ikke poenget her. Jeg er ikke her for å være en moralens vokter eller belære folk om at piratkopiering er galt. Jeg modererer i henhold til forumets retningslinjer, og en del av dette er å holde piratkopiering unna forumet. Å drive et seriøst forum av denne størrelsen og samtidig godta diskusjoner som gjelder piratkopiering er vanskelig forenelig. Jeg stilte et enkelt spørsmål bare, ganske uskyldig, hadde det ikke vært mulig å bare få et enkelt svar, dette er da ikke en politistat forum side eller? Ikke så lenge det strider mot retningslinjene nei, dessverre. Lenke til kommentar
nifty Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Stengningen kan nok skyldes at slikt ikke er tillatt å diskutere her ?! Hvorvidt noen har dobbeltmoral eller ikke er irrelevant i dennne sammenhengen, dette forumet er rett og slett ikke ment å skulle være for slikt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Tråden stenges, kommentering kan tas via pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg