Gå til innhold

Installere XP på nytt HJELP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du ikkje får aktivert XP på nett, er "metode" 2 på tlf., først ved en "automat" på 800 nummer der du skal taste inn ca. 6 grupper a 5 tall/bokstaver. Får du ikkje aktivert med denne metoden blir du viderekoblet til en "supportperson" hos Windows som skal ha noen lignede grupper, deretter får du tilbake endel grupper som skal tastes inn for å aktivere XP. Var ute for noe lignede rett før jul, skiftet driver på hovedkortet og fikk beskjed om at aktivering var nødt til å gjennomføres iløpet av 3 dager - var nødt til å gå helt til operatør for aktivering. Maskina ble etter noen dager ustabil, formaterte og la inn XP og alt annet på nytt , fikk nå aktivert på nett.

Lenke til kommentar

Hvordan får man formatert disken og installert XP på nytt??? Har en disk som er partisjonert i 5 part. og kun C: av disse vil jeg formatere på nytt. Jeg MÅ ta vare på de andre.

Har prøvd nesten alt nå..... fra Win 98 til vet ikke hva.

Lenke til kommentar
Hvordan får man formatert disken og installert XP på nytt??? Har en disk som er partisjonert i 5 part. og kun C: av disse vil jeg formatere på nytt. Jeg MÅ ta vare på de andre.

Har prøvd nesten alt nå..... fra Win 98 til vet ikke hva.

Start opp maskina med ein oppstartsdiskett (last ned frå www.bootdisk.com) og skriv format c:, start deretter med XP cd'en og installer på nytt. Trur forresten du kan formatere disken når du startar opp med XP cd'en og (litt usikker på det).

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...