Spillmer Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ka ej burde gjer ? j har znote 6615 wd men den blir utrulig varm npr ej spelar bf2 og så slår den sej av =( ka så feila? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hva er feil? Du besvarer deg selv i emnetittelen! Vifte = kaputt, varme = uvenn :: kaputt + uvenn = ikke-fungerende maskin. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Det kan og være at viftene er dekket av støv, prøv å rens vifter og kjøleribber. Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 oki morsomm svar han dere hadde =P kaputt=P men ej skal prøve å rense den =P ej har bærbar så er der noke ej må gjer før ej skal fikse den? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er ikke noe spessielt å huske på, bare slå den av Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 ok flott da prøva ej=P Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 må ej opne opp dataen og få ut vifta og rense den eller? har ikkje gjort det før=( Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) En av lukene under som må åpnes tipper jeg. For rengjøring i PC, har jeg hørt at flere her på forumet anbefaler "trykkluft på boks". Den skal visst være ypperlig å fjerne støv. Kompressorluft anbefales visst ikke da "strålen" er så sterk at den kan ødelegge de små komponentene... Correct me if I'm wrong. Bare ting jeg har plukket opp Endret 1. juni 2007 av mks1001 Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 er det noken som har zepto znote 6615 wd som kan fortelle mej litt om dinn opninga ? ej har 2 opningar men ingen av dei ser ut til å ha noke å gjer med vifta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå