Gå til innhold

SE K810i or Nokia N73

Anbefalte innlegg

Hey Hey. Jeg har kommet frem at jeg vil ha en av disse to mobilene. Jeg hadde tidligere enn K800i, som uheldigvis ble stjålet. Men nå står jeg mellom disse to mobilene. Hvilken burde jeg gå for? (jeg føler at det er riktig å sammenligne disse to mobilene, og de fleste vet hva slags kriterier jeg stiller til å kjøpe mobil utifra disse to mobilene). Er det kanskje noen andre telefoner jeg burde se på?

Takker for alle svar.

Mvh.

Casanova G

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(jeg føler at det er riktig å sammenligne disse to mobilene, og de fleste vet hva slags kriterier jeg stiller til å kjøpe mobil utifra disse to mobilene).

8758029[/snapback]

nei.. hvilke kriterier har du?

edit: jeg kan jo tenke meg det men det er jo det som utgjør hele forskjellen mellom de to, hva du er klar over du har valgt og ikke..

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Jeg går ut i fra at du vil ha et godt kamera, 3G, radio og en streit mp3-spiller og god batterilevetid? Personlig ville nok gått for en k810 hvis jeg skulle velge blandt de to. Det rett og slett fordi jeg syntes den har et bedre design, enklere musikkavspiller og et langt mer brukervennlig og raskt kamera. Det er så og si akkurat samme telefonen som din forhenværende.

Minuset med å velge den er at du går glipp av smartoperativsystemet som ligger i N73en (dette kan både en fordel og en ulempe. Bruker du det ikke, bidrar det som regel bare til at telefonen blir treg og ustabil). Den har også mye bedre modemegenskaper enn SEen.

Hvis radio og muligheten for videosamtaler ikke er så viktig ville jeg personlig heller forkastet begge to og investert i en E65.

Lenke til kommentar

K810i - Er stabil (klikker ikke), og alle funksjonene den har er godt lagd

N73 har bedre kamera, men dårligere kamera funksjoner (og den er tregere til å ta bilder)

Men video kvaliteten på N73 er mye bedre.

N73 har i tillegg større skjerm også er det en Symbian telefon (Smarttelefon) som gjør at den virker en god del tregere enn normale telefoner som K810i, men du får også muligheten til å laste mye mer avanserte programmer (kamera forbedrings program, fil-utforsker program, DivX spiller osv).

Personlig ville jeg gått for N73, men hvis du bare skal bruke mobilen til å ta bilder, høre på musikk og se små videoklipp burde du gå for K810i.

Lenke til kommentar

Hm... etter litt tenking kom jeg frem til at jeg verken vil ha N73 eller K810i. I og med at jeg ikke kommer til å bruke alle funksjonene på N73 for fult. K810i er egentlig K800i med nytt design, og en del dyrere. Jeg har kommet frem til at valget vil stå mellom Nokia 6290 og K800i.

Endret av Casanova_G
Lenke til kommentar
Hvorfor K800 når K810 finns, og dem koster like mye nesten?!

Jeg ville ha gått for SE K810.

8780113[/snapback]

K810i er jo rundt 250-300,- dyrere... virker kanskje ikke som mye penger, men kan jo ha kjøpt k800i + minnekort for sammen prisen som bare k810i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...