Kontorstol Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Topic sier det meste... Er dog ikke sikker på om jeg har stavet det rett Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ikke så enkelt å google noe som du ikke vet hva betyr.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Wikipedia Mazal Tov (Hebrew: מזל טוב) literally means "good luck/fortune" in Hebrew. This phrase has been incorporated into Yiddish as "Mazel Tov," and is now used in English as well. It is often used in place of "congratulations." Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ikke så enkelt å google noe som du ikke vet hva betyr.. 8758004[/snapback] Google "mazeltow" og se hva google foreslår. det var det jeg gjorde... Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Venn av meg som er jøde og snakker hebrisk sier at Mazal Tov betyr "Hei, eller gratulerer" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vi har Oversettelsestråden til formål som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg