Olanru Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Hei! Da har jeg satt min første pers i overklokking:) Det var en P3 Celeron på 800mhz som ble klokket til 1128mhz på mitt første LN2/Tørrisrør. Opplevde en del kræsj underveis pga dårlige minnebrikker som ikke tålte å bli klokket så fælt. Temperaturen var grei, en ca -30 under klokkingen. Fikk heller ikke festet kjølerøret så godt pga mangel på skruehull rundt sokkelen :/ men neste gang er jeg ett hakk bedre og da erre nytt HK , med skruehull rundt sokkel forhåpentligvis. minnet trynet hver gang jeg prøve å gå over 141mhz som tydeligvis var grensen for hva det tålte BIOS viste 500, noe finurlig men fikk kommet noe lang da. Som sagt var det minnet som var synderen og ville ikke la meg gå lenger, så jeg må få tak i noen 133mhz minnebrikker som tillater meg å gå høyere Så! http://img501.imageshack.us/my.php?image=1128gu4.jpg Endret 1. juni 2007 av Skruff Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 nice. Kva med å kjører tørris på noko nyare hw? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Det er planen nå. Siden ikke minnet vil bli med høyere enn 141mhz så tenker eg at jeg ska få tak i no skikkelig HW, Demovare et eller annet og kjøle med tørris Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hadde vært fett og lagd minnekjølerør , sånn til LN2 og tørris Lenke til kommentar
TordO Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 WheelMan_92: dette har folk prøvd og det funker knall har selv sett videoer av det.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 WheelMan_92: dette har folk prøvd og det funker knall har selv sett videoer av det.. 8820720[/snapback] Fett Har du noen linker? =) Lenke til kommentar
TordO Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Husker ikke hvor jeg så det.. Men skal se litt rundt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå