Gå til innhold

Får jeg plass til 2x8800GTX+VK i dette kabinettet?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om jeg får plass til vannkjøling og 2x8800GTX i dette kabinettet?

Kabinett: Lian Li PC-6277

Vannkjølingssett: Swiftech H20 vannkjølngssett

PS: Jeg skal montere vannkjølingsradiatoren utenfor kabinettet. :) Har dere noen bilder av ovennevnte kabinett der denne løsningen er tatt i bruk? :)

Og har jeg god plass igjen etter jeg har montert vannkjøling? Lurer også litt på hvor mange vifter jeg kan få inni det, fant ut at 3 stk var maks på nett men jeg så det var en her på forum som hadde montert 4 (en bak, 1 i front, 2 i topp)

Mvh LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ville fått plass til skjermkortene men er usikker på om du får plass til radiatoren. Hvis du kan få tak i en mindre radiator, eventuelt 2x 120mm radiatorer så tror jeg det hadde funket bedre, da kunne du hvertfall ha sluppet å måtte montere radiatoren i bunnen.

Lenke til kommentar

Jo, det har vel det, men der skal det også sitte en 1200w PSU som er ganske lang. Så jeg vet ikke om jeg får plass, det er derfor jeg lurer på om det å montere den utenpå, bak er en grei løsning. Men det spørst igjenn om det ikke dekker over noe der bak. :)

Lenke til kommentar
Du ville fått plass til skjermkortene men er usikker på om du får plass til radiatoren. Hvis du kan få tak i en mindre radiator, eventuelt 2x 120mm radiatorer så tror jeg det hadde funket bedre, da kunne du hvertfall ha sluppet å måtte montere radiatoren i bunnen.

8760525[/snapback]

Det er en 2x120 mm radiator det der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...