redface Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hei, bare lurer på en ting... Hvilken leverandør leverer linje til studenter, uten at den som eier fast-telefonen ikke blir juridisk ansvarlig. Dette opplegget har telenor, men jeg vet ikke hvordan andre leverandører gjør dette Jeg vil ha internett på hybel'n, og jeg vil ha det nå! Hybelverten min "klikka" da hu fikk høre at hun var juridisk ansvarlig, og at hun ville få regninger i posten også måtte jeg betale hu. Tungvint spør du meg. Kommer det tilbud for slike som meg, eller er det kommet? Hilsen fortvilet hybelkanin Lenke til kommentar
christt Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har ikke Telenor et slikt tilbud til studenter? Slik at du ikke trenger å ha telefon for å få ADSL... Tror nemlig de har det. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hei, bare lurer på en ting... Hvilken leverandør leverer linje til studenter, uten at den som eier fast-telefonen ikke blir juridisk ansvarlig. Dette opplegget har telenor, men jeg vet ikke hvordan andre leverandører gjør dette Jeg vil ha internett på hybel'n, og jeg vil ha det nå! Hybelverten min "klikka" da hu fikk høre at hun var juridisk ansvarlig, og at hun ville få regninger i posten også måtte jeg betale hu. Tungvint spør du meg. Kommer det tilbud for slike som meg, eller er det kommet? Hilsen fortvilet hybelkanin Tror du hos bluecom kan bestille i ditt eget navn uten at linje-eieren har noe ansvar for ADSL-linja. ring 81533222 og sjekk. Lenke til kommentar
redface Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Vet at catch har sånn jeg vil ha, men over 3k i etablering?!?!?! :o *sjekke med telenor* Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hm.. hva er dette for noe? Jeg leier leilighet (ikke hybel) og jeg har ikke nevt for husverten at jeg har bredbånd. Har hatt installasjon og allting. Nå skal jeg flytte og jeg bare sier fra meg abbonnementet. Han vil jo i prinsippet ikke merke at jeg har hatt det.. Kanskje min situasjon er annerledes siden det ikke er hybel? Lenke til kommentar
redface Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 no har eg undersøkt litt, vet fortsatt ikke om telenor har fått nytt, men bluecom leverer iallefall, og det er godt nok for meg. Du har sikkert fasttelefon kokkelimonke. Uansett, case is closed. Har bestilt hos bluecom 8) Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Tenker meg om så ligger det sikkert linje inn til huset ja. Jeg har ikke fasttelefon selv, men tror de som bodde der før hadde. Så det er jo greit Beklager innblandingen Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har NGT uten telefon, ikke noe problem det . Du trenger ikke ha et telefon abonement på deg for og få brebånd fra NGT . Men du må ha en telefonkabel inn til leiligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå