Prey Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg vet ikke om dette er det rette forumet å poste dette i, men kunne ikke finne noen mer passende. Jeg lurer da på hvordan man kan ordne det sånn at man må skrive inn et passord for å åpne en mappe? Det skal vel gå an? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ingen standardfunksjon i Windows XP, men det er fullt mulig å bruke diverse software. Dette er eksempelvis et program du kan bruke. Ellers er søkefunksjonen her på forumet en fin bil; samme gjelder Google Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) BUMP..trenger å gjøre det jeg å..har noen ting som andre ikke kan se som f.eks gave liste etc....... Endret 5. november 2007 av cHilfiger Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Er det en gaveliste kan du jo bare passordbeskytte wordfilen, ellers kan du legg alt inn i et rar arkiv og passordbeskytte den. Der kan du åpne rett fra filen uten å måtte pakke ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå