peetah Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Jeg tok noen dråpebilder for en stund siden, men jeg fikk det aldri ordentlig til og måtte redigere mye på bildene etterpå. Nå har jeg prøvd igjen og er blitt veldig mye mer fornøyd med bildene selv. Se hva du synes å gi konstruktiv kritikk. takk på forhånd! Endret 1. juni 2007 av peetah Lenke til kommentar
peetah Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) EDIT: bumping fjernet Endret 1. juni 2007 av peetah Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja det er et ganske bra bilde, men følte at selve dråpene var litt ufokusert/blurret. Ellers en det et fint bilde, men litt for mye farge forsterkning. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei sann. Jeg vet ikke du, fokuseringa var jo ganske dårlig. Jeg mener du skulle prøvd en annen vinkel, men dråpene var værtfall fine. Ta med kameraet ditt til vasken/badet, ja der hvor du har ta-bilder-av-dråper settet ditt og prøv på nytt! . HTG Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Dobbelpost Endret 1. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Trippelpost , beklager folkens! Endret 1. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
peetah Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 takk for kritikk... jeg sjønner søren ikke den fokuseringa på det kameraet azz... bommer jo hele tida!! Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Som sagt før har du litt dårlig fokus, men jeg liker dråpen i seg selv og utsnittet. Prøv å rediger det i photoshop og lag lit4t grønnskjær, se om du klarer å lage en slags havstemning i det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå