Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

pop problemer med analogx proxy server

Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp to maskiner i nettverk, de er koblet sammen med krysset cat5 kabel. På maskin1 har jeg to nettverkskort, det ene mot adsl modemet og det andre kortet går mot maskin2.

Har installert analogx proxy server på maskin1 og det fungerer fint med Internett Explorer på begge maskinene. Problemet er at jeg ikke kan sjekke epost fra maskin2, kan bare sende. Noen som har forslag til hva som er feil? (w2k pro på begge maskinene)

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har satt opp to maskiner i nettverk, de er koblet sammen med krysset cat5 kabel. På maskin1 har jeg to nettverkskort, det ene mot adsl modemet og det andre kortet går mot maskin2.  

Har installert analogx proxy server på maskin1 og det fungerer fint med Internett Explorer på begge maskinene. Problemet er at jeg ikke kan sjekke epost fra maskin2, kan bare sende. Noen som har forslag til hva som er feil? (w2k pro på begge maskinene)

Takknemlig for svar.

Det ligger endel om e-post i readme-fila, du må kjøre via proxyen ser det ut til og sette opp kontoene der osv.

Hvorfor plages med slikt når w2k har et alldeles utmerket program innebygget for dette som ikke krever noe miksing med noe?

Høreklikk nettkortet som er koblet til ADSL-modemet og velg fanen deling kryss av og du får en wizzard som fikser alt for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...