Gå til innhold

En bug på samsung le40m87bd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste på et forum at det er en bug med "movie plus" funskjonen på samsungen. Er dette fikset? Kommer til å handle meg denne skjermen men vil ikke kjøpe noe før eventuelt dette problemet er rettet opp. Noen som har noe kjennskap til det?

8757866[/snapback]

 

På nyere modeller av denne serien skal visstnok bugen være fikset...jeg kjøpte min M87 onsdag for snart en uke siden på expert på Storo i Oslo(spammer ikke, kun for å gi et signal på hvem som kan ha bugfrie modeller, og min modell bar ikke preg av denne bugen. Nå testet jeg kun i med source-valg fra analogt tv-signal til scart og tilbake igjen, og movieplus funksjonen var upåvirket...

Lenke til kommentar
Leste på et forum at det er en bug med "movie plus" funskjonen på samsungen. Er dette fikset? Kommer til å handle meg denne skjermen men vil ikke kjøpe noe før eventuelt dette problemet er rettet opp. Noen som har noe kjennskap til det?

8757866[/snapback]

 

På nyere modeller av denne serien skal visstnok bugen være fikset...jeg kjøpte min M87 onsdag for snart en uke siden på expert på Storo i Oslo(spammer ikke, kun for å gi et signal på hvem som kan ha bugfrie modeller, og min modell bar ikke preg av denne bugen. Nå testet jeg kun i med source-valg fra analogt tv-signal til scart og tilbake igjen, og movieplus funksjonen var upåvirket...

8777446[/snapback]

 

Takk for svar, handlet tv jeg og nå. Kjøpte på mpx.no

Gleder meg!! Er du fornøyd med bildekvaliteten eller?

Var innom Expert på Revetal og tittet. De viste fra Discovery HD, men må ha vært dårlig signal, alle tv der inne hadde flimmer...

Lenke til kommentar
Leste på et forum at det er en bug med "movie plus" funskjonen på samsungen. Er dette fikset? Kommer til å handle meg denne skjermen men vil ikke kjøpe noe før eventuelt dette problemet er rettet opp. Noen som har noe kjennskap til det?

8757866[/snapback]

 

På nyere modeller av denne serien skal visstnok bugen være fikset...jeg kjøpte min M87 onsdag for snart en uke siden på expert på Storo i Oslo(spammer ikke, kun for å gi et signal på hvem som kan ha bugfrie modeller, og min modell bar ikke preg av denne bugen. Nå testet jeg kun i med source-valg fra analogt tv-signal til scart og tilbake igjen, og movieplus funksjonen var upåvirket...

8777446[/snapback]

 

Takk for svar, handlet tv jeg og nå. Kjøpte på mpx.no

Gleder meg!! Er du fornøyd med bildekvaliteten eller?

Var innom Expert på Revetal og tittet. De viste fra Discovery HD, men må ha vært dårlig signal, alle tv der inne hadde flimmer...

8782353[/snapback]

 

For å gi deg svar på dette refererer jeg til denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=768096 :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...