Gå til innhold

Valget mellom tre 20" skjermer. Hjelp

Locrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville nok helt klart gått for en av Samsung'ene, og siden sistnevnte er den nyeste modellen, og har bedre specs, så ville jeg holdt en finger på den, selv om den er litt dyrere.

8758157[/snapback]

Ok da driter jeg i den brukte skjermen.

Det jeg trenger nå er at noen forsvarer bruken av 2500kr på en pc skjerm

Ja jeg tilbringer mye tid foran skjermen.

Har en gammel Flatron"20 L1811S fra før.

Lenke til kommentar
Ville nok helt klart gått for en av Samsung'ene, og siden sistnevnte er den nyeste modellen, og har bedre specs, så ville jeg holdt en finger på den, selv om den er litt dyrere.

8758157[/snapback]

Ok da driter jeg i den brukte skjermen.

Det jeg trenger nå er at noen forsvarer bruken av 2500kr på en pc skjerm

Ja jeg tilbringer mye tid foran skjermen.

Har en gammel Flatron"20 L1811S fra før.

8758563[/snapback]

Å forsvare bruk av 2500 kroner for en 20" skjerm burde være unødvendig da det helt klart forsvarer seg selv. er ikke lenge siden du ikke fikk noe i nærheten for den summen ;)

Lenke til kommentar
er det dama ,moren din eller deg selv din du skal forsvare kjøpet overfor?  :hmm:

8758702[/snapback]

haha, mest meg selv, modern kommer nok til å bli litt sur når hu ser jeg bruker penger på noe hu kaller tull, men ja, mest for meg selv. Derfor trenger jeg noen som kan overbevise meg :D er du mannen?

Lenke til kommentar

vel jeg er godt trent på å forsvare kjøpene mine overfor kona.

(ja vi bør ha en 46 toms lcd nå. det er jo det nest minste som finns. dette er mitt nye oppdrag nå for tiden. det er snart i boks :w00t: )

men som andre sier 2500 kroner for en 20 er et bra tilbud. jeg vet at du ikke vil angre. bare sørg for at det ikke er for mye bakbelysning. send den inn hvis du er misfornøyd. stor skjerm er bra for øya og dermed bra til skolearbeid :whistle:

ellers så tror jeg benq har en 22 til samme pris.

edit hvem 22 er det du linker til?

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...