Mortis360 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tror foxconnkortene til netshop er noen gode alternativer, og også asus P5K-kortene har fått mye god omtale. Det er egentlig bare å velge å vrake mellom disse kortene, se hvilke tilkoblinger du trenger, og hva du vil betale.. 9606659[/snapback] Takker for noen forslag, vet du hvordan det blir med Vista lisensen min? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Takker for noen forslag, vet du hvordan det blir med Vista lisensen min? ~ Mortis360 9607126[/snapback] Hehe, nei, jeg kan vell ikke vite det uten at jeg hvet hvilken lisens du har Er det OEM så er jeg ikke helt sikker.. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Hehe, nei, jeg kan vell ikke vite det uten at jeg hvet hvilken lisens du har Er det OEM så er jeg ikke helt sikker.. 9607150[/snapback] Er en slik studentoppgradering jeg har kjøpt her. Sansyneligvis går jeg for dette kortet, da det er veldig likt det jeg allerede har mht at jeg ikke vet hvordan det blir med lisensen min. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 NB: Lisens krever at du har en tidligere versjon av et Microsoft operativsystem. Media som følger med er en fullversjon som kan benyttes som nyinstallasjon og oppgradering. Virker som du har fulllisens, du kan kjøpe hvilket hovedkort du vil, og vistalisensen vil fungere forsatt Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 NB: Lisens krever at du har en tidligere versjon av et Microsoft operativsystem. Media som følger med er en fullversjon som kan benyttes som nyinstallasjon og oppgradering. Virker som du har fulllisens, du kan kjøpe hvilket hovedkort du vil, og vistalisensen vil fungere forsatt 9608207[/snapback] Er P35 kortet til Foxconn verdt 300kr mer i forhold til P965 kortet? Må opp på den dyreste utgaven av P35 for at jeg skal ha nok SATA kontakter. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Er P35 kortet til Foxconn verdt 300kr mer i forhold til P965 kortet? Må opp på den dyreste utgaven av P35 for at jeg skal ha nok SATA kontakter. 9608258[/snapback] Nå har vi jo ikke fått testet den dyreste utgaven, men om dette overklokker like godt som det billigste ville jeg gått for P35 hvertfall. Men det kommer vell litt ann på hvor mye du skal klokke. P35 er jo dessuten klar for 45nm-prosessorene, men jeg tviler på at dette har så mye å si for de fleste. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Frister litt med P35 utgaven, men selvfølgelig har Gigabyte ett tilsvarende kort billigere. Vanskelig detta her med å kjøpe seg hovedkort gitt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Beklager å bryte inn med noe helt annet en hovedkort, men vet dere om det er mulig å kjøpe seg en Vista-versjon som jeg kan installere på flere maskiner? Har filserver, gaming-pc åsså vil jeg jo i fremtiden gjerne teste kortene fra netshop med Vista. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Da tror jeg du må kjøpe fulllisens, men jeg tror ikke det er lov å ha den på flere maskiner samtidig. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå falt valget faktisk på ett Gigabyte hovedkort, men skal sette sammen en HTPC snart, med Foxconn kort (AM2). ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Da tror jeg du må kjøpe fulllisens, men jeg tror ikke det er lov å ha den på flere maskiner samtidig. 9616942[/snapback] Takk for svar uansett du Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ingen årsak Noen av dere andre som skal til the experience forresten, lurer på om jeg må ha meg en tur inn på lørdagen hvis jeg får ordnet med fly.. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ingen årsak Noen av dere andre som skal til the experience forresten, lurer på om jeg må ha meg en tur inn på lørdagen hvis jeg får ordnet med fly.. 9622879[/snapback] Hadde egentlig planlagt, men ble ikke noe av da det er skole dagen etter TE. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ingen årsak Noen av dere andre som skal til the experience forresten, lurer på om jeg må ha meg en tur inn på lørdagen hvis jeg får ordnet med fly.. 9622879[/snapback] Crasher med jobben dessverre Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Ble ikke tur på meg heller, var ikke plass på aktuelle avganger Endret 3. oktober 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det vi skulle fått til under The Gathering var en Foxconn stand sponsa av NetShop, med litt overklokking med Foxconn produkter, gjennomganger og kansje noen konkuranser med Foxconn produkter i premie? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Hehe...hadde jo vært morrsomt det, men noe slikt koster flesk, så blir nok ikke noe slikt med det første... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Vil jeg merke stor forskjell mellom 2 og 4GB minne? Lurer på å kjøpe 4x1GB pga det er såpass billig. Skulle ønske de fikk til en Foxconn stand i alle fall, hadde vært kjempemorro! EDIT: Bestile meg 2GB av dette settet, regner med at det vil hjelpe på overklokkinga. ~ Mortis360 Endret 3. oktober 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det var enormt billig ja. Du vil nok merke noe forskjell om du kjører vista. Har du forskjellige minnebrikker i PC-en vil du ikke kunne klokke lengre enn det dårligste minnet klarer. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det var enormt billig ja. Du vil nok merke noe forskjell om du kjører vista. Har du forskjellige minnebrikker i PC-en vil du ikke kunne klokke lengre enn det dårligste minnet klarer. 9632060[/snapback] Jeg pakker bort 2GB settet jeg har nå, og bare bruker det nye settet. Kjøpte kun 2GB av den RAMen pga jeg sjeldent er over 60% av 2GB nå idag. Håper på bedre klokking med de nye brikkene i alle fall. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå