_sindre_ Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Bios er oppdatert.. finner ikke noen nyere.. Fox one kan brukes men den lagrer jo ikke til bios. må jo clokke hver gang man starter maskinen. Ellers fungerer Fox one helt greit. 9579869[/snapback] Men klarer du å klokke noe særlig i FOX ONE, og det er stabilt? Lenke til kommentar
Buno Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Klokker bra i Fox one kjører prime 95 nå og de har ikke kjæsja enda. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Da skal jo kortet fungere greit til overklokking, trolig biosen som er litt merkelig. Mulig den er litt sær og krever litt spesielle instillinger? Personlig har jeg ikke overklokket med AMD, og har derfor ikke så veldig god peiling på akkuratt hvilke instillinger du bør prøve Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Uff, har ikke hørt ett ord fra NetShop Oslo nå i det siste, gått over en uke siden jeg fikk noe svar på mailene. Tror du det går greit hvis jeg sender en mail direkte til Stian, sindre? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Ikke vet jeg, jeg vet ikkje hva han tenker.. Men hvis det er netshop oslo du skal ha tak i er jeg ikkje sikker på om de på netshop.no kan hjelpe deg. Tror det er like greit å sende en mail til [email protected] i tilfelle, evt ringe netshop oslo om du ikke har prøvd dette. Endret 27. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ikke vet jeg, jeg vet ikkje hva han tenker.. Men hvis det er netshop oslo du skal ha tak i er jeg ikkje sikker på om de på netshop.no kan hjelpe deg. Tror det er like greit å sende en mail til [email protected] i tilfelle, evt ringe netshop oslo om du ikke har prøvd dette. 9590177[/snapback] Har både tatt kontakt på [email protected] og [email protected] uten nytte. Syntes det er merkelig at de ikke svarer, evnt ikke prøver å komme til en løsning. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Har både tatt kontakt på [email protected] og [email protected] uten nytte. Syntes det er merkelig at de ikke svarer, evnt ikke prøver å komme til en løsning. ~ Mortis360 9590188[/snapback] Jeg har forøvrig også en mail som det har gått noen dager siden og de ikke har svart på enda, tror de har en del å gjøre for tiden. Vil du ha kjapt svar er ofte det beste å ringe. Men hva er det du skal spørre de om, er det det der biosproblemet forsatt? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har forøvrig også en mail som det har gått noen dager siden og de ikke har svart på enda, tror de har en del å gjøre for tiden. Vil du ha kjapt svar er ofte det beste å ringe. Men hva er det du skal spørre de om, er det det der biosproblemet forsatt? 9590222[/snapback] Det hjalp i en uke med nytt batteri, nå er det pån igjen med i stille inn BIOS hvis jeg kobler maskina fra strømmen ja. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 De har hverfall fåretatt seg noe ang problemet da, det er jo godt. Men det var jo merkelig at det fungerte bare en uke, enten må også dette batteriet vært dårlig, eller så må det være noe som får det til å utlades.. clear-cmos jumperen er vell på? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 De har hverfall fåretatt seg noe ang problemet da, det er jo godt. Men det var jo merkelig at det fungerte bare en uke, enten må også dette batteriet vært dårlig, eller så må det være noe som får det til å utlades.. clear-cmos jumperen er vell på? 9590334[/snapback] Er noe som er rart med kortet, lest rundt på Foxconn forumet og der er det flere som sier kortet har en slik feil at det tapper CMOS batteri. Jumperen står der den skal, men det blir tomt. Batteriet var i topp stand da jeg kjøpte det, målte med multimeter, målte batteriet igår og det var helt tomt. Står nytt batteri inne nå, holder vel en uke det også. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Merkelig sak. Jeg tror jeg ville gitt netshop ett pling på telefonen Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Merkelig sak. Jeg tror jeg ville gitt netshop ett pling på telefonen 9590373[/snapback] Store problemet er at basestasjonen på hustelefonen er kaputt og mobilen har bare skurrelyder for tiden. Alt skjer når det er noe galt med en ting... ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Hehe, det skal alltid være ett eller annet... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hehe, det skal alltid være ett eller annet... 9590395[/snapback] Og det er faktisk veldig irriterende... Vil ha ett fungerende kort nå, har sendt en mail til Stian, kansje han kan få litt fart på sakene. Tar evigheter med supportavdelinga. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Har i alle fall greid å forbedre klokken min en smule, endte opp på 3,3Ghz stabilt nå. CPU-Z Validation ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 ikke så værst det Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Kan noen av dere gutta her annbefale meg ett nytt hovedkort? Kjøper meg ett nytt og sender mitt i retur til NetShop for jeg er lei av å vente på svar hele tiden. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Tror jeg ville gått for ett P35-kort Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Tror jeg ville gått for ett P35-kort 9605126[/snapback] Har du noe mer spesifikt? Er omtrent umulig å finne seg ett kort, bør være hos NetShop dog. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Tror foxconnkortene til netshop er noen gode alternativer, og også asus P5K-kortene har fått mye god omtale. Det er egentlig bare å velge å vrake mellom disse kortene, se hvilke tilkoblinger du trenger, og hva du vil betale.. Endret 30. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå