_sindre_ Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Noen som vet om hovedkort ikke liker ENKELTE multipliere forresten? Jeg går jo ned på dem etterhvert, ettersom jeg ikke vil at CPU skal bremse overklokkingen, men bare lurer på om det kan utgjøre forskjeller med 9, 8,7 eller 6 9409172[/snapback] Jeg har ikke hørt om noe slikt, men det er jo ikke umulig.. Fin test ellers! Endret 4. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg får uansett prøve meg fram Hvor høyt har E6300'en vært stabil Sindre? Jeg tenker da CPU-hastighet og ikke fsb Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Jeg får uansett prøve meg fram Hvor høyt har E6300'en vært stabil Sindre? Jeg tenker da CPU-hastighet og ikke fsb 9409278[/snapback] Jeg skal høre med han jeg fikk den av. Jeg har nemlig ikke hatt ett skikkelig hovedkort å teste den på. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Han hadde klart 518FSB*7 = 3,626Ghz stabilt, og han sa at det var hovedkortet som stoppet den her Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Har ett merkelig problem nå, hvis jeg skrur av maskina for natta og skrur av strømforsyninga, starter opp så har jaggumei BIOSen resetta seg Noen forslag? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Har ett merkelig problem nå, hvis jeg skrur av maskina for natta og skrur av strømforsyninga, starter opp så har jaggumei BIOSen resetta seg Noen forslag? ~ Mortis360 9409628[/snapback] Hørtes merkelig ut. Kansje bios-batteriet er litt dårlig? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Han hadde klart 518FSB*7 = 3,626Ghz stabilt, og han sa at det var hovedkortet som stoppet den her 9409455[/snapback] Høres bra ut Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Kunne det vært en idé og lagt en kategori med nyheter i første posten? Endret 3. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Kunne det vært en idé og lagt en kategori med nyheter i første posten? 9417957[/snapback] Fox News Hørtes ikke dumt ut det nei. Da var testen min ferdig og er sendt til Stian for godkjenning. Endret 4. september 2007 av TXD1979 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Gleder meg til å lese den! Om noen har noen nyheter som kunne vært intressante så skrik ut! Jeg tror jeg hvertfall skal skrive en nyhet om Foxconn MARS (p35-overklokkingskortet som kommer snart). Jeg må bare få svar på når vi kan forvente å få dette på det norske markedet, og evt om vi kan forvente å få ett slikt til test. Dere andre må selvsagt også skrive nyheter hvis dere ønsker det, så skal jeg få lagt de ut om dere sender de på PM. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl= Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg. Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl= Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg. Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut 9424130[/snapback] Tror kansje at bildene bildene har blitt slik pga du har limt bilder inn på en hvit bakrunn som var større enn det du limte inn i paint? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl= Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg. Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut 9424130[/snapback] Tror kansje at bildene bildene har blitt slik pga du har limt bilder inn på en hvit bakrunn som var større enn det du limte inn i paint? 9424390[/snapback] Det stemmer Jeg dreit på draget der ser jeg. Limte bildene inn i Paint for lettere å kunne lagre dem som jpg. Hadde ikke kamera tilgjengelig ser du Jeg lover full skjerpings og nytt kamera til neste gang. Endret 4. september 2007 av TXD1979 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl= Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg. Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut 9424130[/snapback] Hvor kan jeg stjele hovedkortet ditt? Ser ut som ett beist av ett klokkekort ~ Mortis360 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Det stemmer Jeg dreit på draget der ser jeg. Limte bildene inn i Paint for lettere å kunne lagre dem som jpg. Hadde ikke kamera tilgjengelig ser du Jeg lover full skjerpings og nytt kamera til neste gang. 9424474[/snapback] Før du limer noe inn i paint må du lage den hvite bakrunnen liten før du limer den inn, for at det ikke skal bli ett ekstra stort hvitt feilt rundt bildene. Men vi ser jo for all del hva det skal være Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Da var testen av P35A lagt ut: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=825064&hl= Ble noe merkelig med bildene da jeg rotet meg gjennom paint for å få lagret dem i jpg. Jeg er amatør på bildeområdet så jeg tar selvkritikk for at det ikke ser særlig vakkert ut 9424130[/snapback] Hvor kan jeg stjele hovedkortet ditt? Ser ut som ett beist av ett klokkekort ~ Mortis360 9424631[/snapback] Kortet er ganske snart på postkontoret på vei tilbake til Netshop. Sender CPU'en din tilbake i dag også Sindre. Tusen takk for lånet Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Du også skal levere kortet inn denne gangen Martin? Stian snakket om at grunnen til at han ville ha de inn denne gangen, var at han planla en overraskelse til neste gang. Jeg er spennt Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kortet er ganske snart på postkontoret på vei tilbake til Netshop. Sender CPU'en din tilbake i dag også Sindre. Tusen takk for lånet 9424655[/snapback] Får vel ta meg en tur innom postkontoret og "hente" det der da ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det stemmer Jeg dreit på draget der ser jeg. Limte bildene inn i Paint for lettere å kunne lagre dem som jpg. Hadde ikke kamera tilgjengelig ser du Jeg lover full skjerpings og nytt kamera til neste gang. 9424474[/snapback] Før du limer noe inn i paint må du lage den hvite bakrunnen liten før du limer den inn, for at det ikke skal bli ett ekstra stort hvitt feilt rundt bildene. Men vi ser jo for all del hva det skal være 9424643[/snapback] Takk for tipset. Skal prøve å ordne dette i løpet av dagen. Hva synes dere ellers om testen? (hvis man ser bort skrivevanskene mine da ) Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du også skal levere kortet inn denne gangen Martin? Stian snakket om at grunnen til at han ville ha de inn denne gangen, var at han planla en overraskelse til neste gang. Jeg er spennt 9424658[/snapback] Jepp. det samme sa han til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå