ApolloC Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Bulk-vifta til dette kortet bråker når den går over 30-40% hastighet. Finnes det noen gode alternativer på markedet nå som ikke støyer og samtidig kjøler godt? https://prisguiden.no/product.php?productId=43126 Noen som har erfaring med denne vifta? Takknemlig for alle tips og råd! PS: Behøves det kjølepasta når jeg skifter ut viftene? Endret 1. juni 2007 av ApolloC Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 den vifta er bare best.. kjenner 2 til med meg selv som har den å ikke no negativt å si om den Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Linken virker ikke på min maskin, hvilken var det du linka til? Zalman-kjøler eller? Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Linken virker ikke på min maskin, hvilken var det du linka til? Zalman-kjøler eller? 8757869[/snapback] Stemmer det. Jeg hadde en "http://" for mye i linken. Fikset nå. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Selv har jeg byttet ut bulk fra en POV 6600 GT, til VF 700. Om det har noe i nærheten av samme effekt, er det ingenting å nøle med. Min gamle vifte var fæl når den durte på, og headsett var nesten et must når en skulle gjøre noe som krevde litt fra skjermkortet. Iallefall om man ville høre noe ved siden av. Når jeg flyttet til en liten leilighet, hvor PCen måtte stå i stua, fikk jeg valget mellom støysvak eller ut. Kjølepasta er sikker greit. Kjøp en tube, og lagre den et lurt sted. Tar jeg ikke helt feil, følger det med hvit pasta til kjøler. Ser ut som trelim. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 vf-900 cu er blandt de beste kjølerne, er veldig førnøyd med min Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Vifta er bestilt (og snart på vei, men Amentio bruker tid på å behandle bestillingen...), jeg håper den fungerer bedre! Men kjølepasta kjøpte jeg ikke da seg så at denne fulgte med. Fungerer den medfølgende "trelimen" såpåss dårlig at den frarådes? Finnes det butikker som selger dette, eller må jeg på nett (med tanke på fraktkostnader for så lite). Lenke til kommentar
Zailenser Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Fungerer for eksempel vf-700 på SLi konfigurasjon, er det plass til det? Endret 26. juni 2007 av Zailenser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå