Patrick de Maar Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Nei. sleng opp èn stykk morsom bæsj, please. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den kommer , den kommer! Men tar litt tid siden eier av videon er på hytta i helgen Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Leste de opp for dama nå, vi sitter å ler så vi griner... Kan konstatere at jeg ikke er voksen enda Lenke til kommentar
Namek Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Mangler danglebær-bæsjen... Så denne tråden får leve men ikke recent bæsje tråd? Vi krever demokrati! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den var rettet mot pulverbæsjen, tekst kan jeg se, filmer nekter jeg å se. Sorry, men jeg er ikke klar for å se en stykk diger bæsj, ikke en liten en heller for den slags skyld. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Den var rettet mot pulverbæsjen, tekst kan jeg se, filmer nekter jeg å se. Sorry, men jeg er ikke klar for å se en stykk diger bæsj, ikke en liten en heller for den slags skyld. Titter du aldri ned i doskåla etterpå for å se hva du har skapt? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dette har jo vært oppe før. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...8kelsesb%E6sjen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Kan bare si at pulverbæjsen kommer som ikke som bæsj i en fast form! Kan si at det er en form for dehydrert suppebæsj. Endret 3. juni 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hahahaha! Made my day! 8757862[/snapback] Ditto. Jeg lo. Tizz-bæsh åh promp humor azzåh! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Den der har versert på internett i årevis. Og på utskrifter hengt opp på diverse dasser. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Klassiker det der ja... Må nok si at jeg er litt barnslig ennå, lo så jeg grein... Lenke til kommentar
uberkvaal Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har vi et navn for bæsjen som henger seg fast i analhårene dine så den henger der og dingler? Hengebæsjen eller Dinglebæsjen? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Danglebær=Bondebæsjen Bæsjen som nekter å slippe taket. Vanligvis holder det å bevege bakenden i åttetallsmønster eller opp-og-ned-mønster, men ofte må man dulte borti den med et stykke toalettpapir. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Hehe, jeg visste ikke at den hadde vært her før, Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva med "Søkeførduposter bæsjen"? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva med "Søkeførduposter bæsjen"? 8780809[/snapback] hva med jegerentolvåring-bæsjen? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva med "Søkeførduposter bæsjen"? 8780809[/snapback] hva med jegerentolvåring-bæsjen? 8781594[/snapback] Word, man :!: Genialt anyways ... følte meg "skyldig" i flere av punktene :!: Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva med "Søkeførduposter bæsjen"? 8780809[/snapback] hva med jegerentolvåring-bæsjen? 8781594[/snapback] Siterer en fra 1. sia : Its funny cause it true Anyways, jeg har holdt meg for god til å lese denne tråden grunnet navnet på tråden. MEN lo som fader da jeg nå kjedet meg nok til å snike innom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå