EVH Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Jeg skal prøve et par treninger før jeg kjøper noe som helst utstyr ihvertfall. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Må man skaffe seg hansker o.l med en gang man starter på kickboxing? Eller kommer det etterhvert? Du trenger ikke hansker eller noe annet utstyr til å begynne med. Du trenger en kickboxingbukse til graderingen, men det er ikke før på slutten av kurset. Lenke til kommentar
TCB Viking Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ser dette er en "gammel" tråd, men likevel prøver jeg. Jeg har klart å bli 46 år nå og har drevet en del med utholdenhetstrening tidligere. Har nå trent Kickboxing i 5 månder og nettopp hatt stripetest (sort) til Gul 1. Jeg var så sliten på slutten at det var like før jeg kastet inn håndkle. en puls i 800 og en pust som, ja ikke klarte å frakte oksygen raskt nok rundt.:) Jeg klarte stripen, men i etterkant har jeg hatt en liten nedtur for hvor mye det "kostet" og med tanke at det blir jo ikke akuratt lettere etterhvert..... Er det alderen som kommer å tar meg, eller må jeg bare kjøre intervalltrening så det holder? Noen som har erfaring???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå