Gå til innhold

Bilde gallery ..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du skal bruke et php script så tror jeg det er godt mulig at de fleste bruker en tilleggs modul for å få til "thumbnails on the fly" som blant annet ikke støttes av start.no. Mulig jeg tar feil om dette, men synes jeg husker det fra da jeg drev med det samme for en stund tilbake. Likevel er vel ferdig lagde thumbnails raskere. Anbefaler express thumbnail creator.....

Lenke til kommentar

Hei.

Hvis du ikke kan eller ikke er så veldig flink i PhP kan det også gjøres i Adboe Photoshop 5.0 5.5 og 6.0.

Adobe lager både store og små bilder, i tillegg kan du i 6.0 ogå velge hvordan design du vil ha. Du velger bildene på hradisken og vips du har en slag fotoalbum.

NB!! Adobe lager mye unødig kode

Lenke til kommentar

Eller Express thumbnail creator.........som er det l33t'ste av de 3. Har testa photoshop sin, den suger. Har ikke testa acdsee. Hvis du trenger "avanserte" funksjoner som f.eks. å forandre på html'en til siden som genereres for bildene dine så er express thumbnail creator the only way to fly.......

Lenke til kommentar

Hmm .. visste ikke at photoshop eller acdsee hadde disse funksjonene ..

Har hatt disse programmene installert så lenge jeg kan huske .. hehe :)

Skal prøve littavhert jeg ... men hadde tenkt meg å ha blant annet samme farger på galleriet som på resten av siden min ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...