dekar24k Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Heisann! Jeg har gått og siklet på Nokia E90 helt siden jeg så noen youtube filmer fra sist 3GSM messe. Jeg er i en jobb hvor jeg er avhengig av å sjekke e-posten flere ganger i timen og må ha tilgang på web uansett hvor jeg er. Har tidligere hatt telefoner fra Qtek (HTC) og har vært fornøyd med de. Jeg kikket litt på HTC X7500 en stund, men den blir nesten litt for stor. Dessuten er jeg lei Windows Mobile og vil prøve noe nytt. Det eneste jeg syntes er rart, er at det er så lite nyheter om telefonen og det er også veldig få som nevner telefonen på forumer rundt omkring (bl.a. amobil forumet). Er det ingen som venter på denne telefonen? Den er jo helt rå! Ser at ingen websjapper har fått den inn enda, eller ihvertfall ikke på lager. Men klarer ikke finne ut om det er satt noen eksakt release-dato for telefonen enda. Er det noen her som vet? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ser ut som en nice telefon ja. Litt i største laget dog. Kunne godt tenkt meg den selv hadde det ikke vært for designet. Personlig syns jeg telefonen rett og slett er stygg. Ser nesten ut som en fancy brilleeske eller noe i den rettningen. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Den koster jo en formue da, det kan jo ha en innvirkning på privatmarkedet. Selv har jeg veldig sansen for communicator serien til Nokia og gleder meg veldig til å se hva E90 kan by på. Men jeg er svært, svært skeptisk til batteritiden. Bruker samme batteri som E61(i), og om man kaster på en GPS mottaker og et 3,2 mpix kamera med autofokus + en ekstra skjerm så vil nok det batteriet få grundig juling. Det fungerer godt i E61, blir et par dager batteritid på den med litt WLAN bruk osv. E90; probably not so much. Høydepunkter: WLAN, GPS, kamera(er), HDSPA, qwerty-tastatur, s60 operativsystem, samme operativsystem "på begge skjermer" Downsides: Størrelse, batteri (trolig), erfaringsmessig skjørt ledd mellom skjerm- og tastaturdelen, PRIS Har E61 nå og neste telefon blir trolig E61i. Glimrende telefoner. Har kompaktkamera og har blåtann-gps og TomTom navigator til s60 med vesteuropa-kart. Da har ikke E90 fryktelig mye mer å gi tatt den skammelig høye prisen i betraktning. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Jepp, jeg ville også tro at batterilevetiden var bånn, helt til jeg leste denne flotte first-look'en av E90: http://www.allaboutsymbian.com/news/item/5...ust_arrived.php Har du ikke lyst på E90 etter du har lest denne så vet ikke jeg .. Står bl.a. her: http://www.allaboutsymbian.com/reviews/ite...rly_verdict.php The E90, with its 1500mAh battery, has superb longevity and I've happily thrashed it and its camera/GPS/Wi-Fi and managed two days between recharges. Unlike the N95's battery-eating Carl Zeiss camera, the unit in the E90 seems much more frugal. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 E90 ble visstnok tilgjengelig i butikker i Finland fra og med i går (12 juni). Så nå bør det vel ikke være så lenge før vi får den her til lands også Lenke til kommentar
avo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 E90 ble visstnok tilgjengelig i butikker i Finland fra og med i går (12 juni). Så nå bør det vel ikke være så lenge før vi får den her til lands også 8855086[/snapback] Ser ut som Norek skal få inn i morgen, 16.6 (Ubekreftet) Har lagt inn en bestilling både der og hos Itegra i håp om å få en så fort som mulig. Communicator er konge - ingen tvil om det. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg har hørt at den har helt syk video/mp3-avspilling , med stereohøyttalere som faktisk spiller HØYT! Lenke til kommentar
jolass Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Denne skal jeg absolutt ha! Savner min N9300 og har en E61 idag. Dere får gi beskjed hvor den er å få tak i først. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Har bestilt fra Norek selv nå! Venter spent .. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Spennende ! Går å vurderer denne selv om dagen, men venter til de første norske testene dukker opp. Må se om jeg kan finne en forhandler som har denne på lager og teste den også, litt usikker på om tastene blir for smått. Har lest hele testen som er linket til lenger opp og ser ut til å være en killer mobil. Har bestilt fra Norek selv nå! Venter spent .. 8884522[/snapback] Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Snakket nettopp med folka på Norek. Den datoen som står på norek/komplett osv (16.06) er bare tull. Man har flaks hvis den i det hele tatt kommer i juni. Lenke til kommentar
jolass Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Shoper som dette legger ut tidlige datoer slik at de skaffer seg mange (men sure?) kunder... men vi skjønner jo ikke bedre. Lenke til kommentar
Nytelse Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal ha den, ser perfekt ut. Har ventet spent siden nyheten kom om E90. Har blitt lovet den første pusher'n på hjørnet får inn. Nytelse Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Noen som har fått den enda da? Jeg drar til USA på lørdag og prøver alt for å få den før den tid.. Men det nytter nok ikke hehe .. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Oppdatering: Snakket nettopp med Norek og de fortalte at den ikke kom på lager før tidligst 3. juli .. Er det noen som vet om noen som har fått den på lager alt eller en måte å få telefonen på asap? Isåfall hadde jeg satt pris på om noen hadde sagt ifra hehe .. Takk! Endret 21. juni 2007 av dekar24k Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Leste testen om E90 på my-symbian.com nå.. og dette ser virkelig lovende ut!! Bare synd den ikke kan spille av youtube og google video da dette er tjenester jeg bruker en del... Hva om man instalerer opera nettleser på telefonen? vil dette hjelpe tro? Les testen her http://my-symbian.com/s60v3/review_e90.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå