TST Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Romvesener angriper beryktet landområde. Se videoen Lenke til kommentar
nosync Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ahahahahahaa! Bare jeg som synes dette såg knall dårligt ut? Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Grafikken var da ihvertfall ikke så verst... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 så da helt greit ut. men har ikke hørt om dette spillet før, så blir sikkert noe skvip. vedder på at det blir et helt vanlig FPS, uten noen nye elementer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) så da helt greit ut. men har ikke hørt om dette spillet før, så blir sikkert noe skvip.vedder på at det blir et helt vanlig FPS, uten noen nye elementer 8759763[/snapback] Du har ikke hørt om det, så da blir det sikkert skvip. Saklig, du. ^^ Endret 1. juni 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Opps var visst bare jeg som var dårlig oppdatert. men med både Assassin's Creed, Crysis, GTA4 og Halo 3 som konkurranse tviler jeg på at dette spillet har mye å stille opp med sånn som jeg har forstått det har ikke dette spillet noe nytt å presentere for FPS-sjangeren heller. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Spilte demoen på xbox, var faktisk ganske fett. Ganske straight forward, men fet grafikk og fet fysikk! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Var det jeg sa! Fin grafikk.. Så jo ganske kult ut, men det blir litt ensformig etterhvert? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ligna litt på Black til ps2, som var helt konge... straigtforward fps er ikke alltid dumt:P Lenke til kommentar
[spliff] Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nok et yankeecrap spill med harry hollywood kommentarer.. Gjeeesp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg