pOOf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Litt kos med gratis Messenger når jeg ligger og soler meg og kjeder meg. Men ellers blir det vell lite brukt. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm, byttet fra netcom business basic til smarttalk da jeg opprettet fri familie, men når får jeg ikke til å sende mms, hva kan være feil? Har statet tlfen på nytt og har profilene riktig og valgt netcom mms, får bare feilmelding hver gang. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm, byttet fra netcom business basic til smarttalk da jeg opprettet fri familie, men når får jeg ikke til å sende mms, hva kan være feil? Har statet tlfen på nytt og har profilene riktig og valgt netcom mms, får bare feilmelding hver gang. 8783783[/snapback] Får du ikke til å sende SMS til medlemene i din FriFamilie eller til hvem som helst da? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jo, sms går fint, men får feilmelding når jeg prøver å sende mms, merkelig! Virket jo fint da jeg hadde netcom businesstalk. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Jo, sms går fint, men får feilmelding når jeg prøver å sende mms, merkelig! Virket jo fint da jeg hadde netcom businesstalk. 8784128[/snapback] Kan hende det har skjedd noe med aktiveringen av mms-tjenesten når du byttet abbonement, tipper at en telefon til 05050 vil løse problemet. Kundebehandleren kan ta og legge til mms på nytt i abbonementet ditt og etter noen minutter (og eventuelt en restart av mobilen din) så skal du få sendt mms igjen. Jeg opplevde dette selv for et par år siden da jeg skiftet fra ActiveTalk til SmartTalk og da løste det ovenforstående problemet. Endret 4. juni 2007 av escobar Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Ok, takker! Tror jeg tar det pr mail, forrige kundeservicesamtale med smarttalk kostet med ca 50,- prøver å styre unna dem! Med mindre noen her har et nummer hvor jeg slipper å betale 5,- i minuttet? Endret 4. juni 2007 av Delavar Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har du prøvd og få tilsendt nye instillinger her? https://netcom.no/ota/ Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ok, takker! Tror jeg tar det pr mail, forrige kundeservicesamtale med smarttalk kostet med ca 50,- prøver å styre unna dem! Med mindre noen her har et nummer hvor jeg slipper å betale 5,- i minuttet? 8784350[/snapback] Nå, sent på kvelden er det større sjanse for å slippe å vente noe særlig på telefon. En kjapp samtale burde fikse problemet. Ellers vet du kanskje hvor jeg jobber, og hvor PM-knappen er Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ok, takker! Tror jeg tar det pr mail, forrige kundeservicesamtale med smarttalk kostet med ca 50,- prøver å styre unna dem! Med mindre noen her har et nummer hvor jeg slipper å betale 5,- i minuttet? 8784350[/snapback] Nå, sent på kvelden er det større sjanse for å slippe å vente noe særlig på telefon. En kjapp samtale burde fikse problemet. Ellers vet du kanskje hvor jeg jobber, og hvor PM-knappen er 8784631[/snapback] Godt poeng, sendte en mail, er ikke så hastverk, men sender deg en PM om det ikke blir fikset i.l.a uka Kan jo evt ringe å, tåler noen få minutter, hehe. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ok, takker! Tror jeg tar det pr mail, forrige kundeservicesamtale med smarttalk kostet med ca 50,- prøver å styre unna dem! Med mindre noen her har et nummer hvor jeg slipper å betale 5,- i minuttet? 8784350[/snapback] Nå, sent på kvelden er det større sjanse for å slippe å vente noe særlig på telefon. En kjapp samtale burde fikse problemet. Ellers vet du kanskje hvor jeg jobber, og hvor PM-knappen er 8784631[/snapback] Godt poeng, sendte en mail, er ikke så hastverk, men sender deg en PM om det ikke blir fikset i.l.a uka Kan jo evt ringe å, tåler noen få minutter, hehe. 8784670[/snapback] Lykke til! Dette er sånne ting jeg fikser sikkert ti-tjue av om dagen, så bare å si fra Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg kan heller ikke sende MMS, jeg har hatt dette abbonementet ganske lenge nå. Jeg har nettopp fått nye innstillinger av Netcom. BTW, familien min kunne sende hverandre SMS før det ble sluppet, var sikkert bare en feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg