GLN Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Skal begynne på treningsstudio nå i Juni, og trenger et opplegg som jeg kan foholde meg til. Det blir 2 dager i uka på studio, så sykkler jeg 5-12mil 2 dager i uka på landevei. Blir kansje en 3 dag på studio i helgene. Bare kom med hvilke øvelser/apperater jeg bør ta, og hvor mange gjentakelser osv. Blir vel mest lår/legg/armer jeg trenger å trene med det første, samt kondisjon. Så til kostholdet. Som jeg skrev over så trener jeg 4-5dager i uka. Spiser godt spesielt etter trening, kan være litt dårligere før. Men har også den uvanen at jeg spiser 1-2 sjokolader og 1-2 colaer i ukene, bør jeg slutte med dette? Og heller gå over til proteiner eller noe lignende? Har forsatt en litt svær mage jeg vil bli kvitt. Takker for svar Endret 1. juni 2007 av Dranc Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Når man er helst fersk tror jeg ikke det er stort poeng i å begynne med tilskudd (hvis det var dette du siktet til når du sa "gå over til proteiner..."), men heller fokusere på å danne et skikkelig kosthold i bunn. Spørsmålet ditt har imidlertid vært oppe tretusenetthundreogfemti ganger tidligere, så hvis du bruker søkefunksjonen, garanterer jeg deg at du finner noe. Ellers kan du sjekke ut sider som treningsforum.no treningsforum.no/forum iform.no osv osv google Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå