Lef Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Mener å ha hørt en plass at dette monopolet er opphevet pr. 01.01.03. Hvis dette stemmer skal jeg kvitte meg med siste rest av Telenor i dag Skal bli deilig (hvis dette stemmer) å ikke få en eneste faktura fra de ! Er det noen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1023 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 i teorien er telemonopolet oppløst og har vært det lenge, men siden telenor sitter igjen med rettighetene på kobberet i bakken, så må du fortsatt belage deg på å betale 250.- i måneden for linjeleie (monopol-avgift). selv betaler jeg tellerskritt til netcom. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 OK Trodde at det gikk an å ha abonnementet gjennom en annen leverandør også jeg. Det var synd det da, har desverre, som mange andre fått nok av Telenor. Takk for svar uansett ! Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det har jo vært mulig lenge det. Er du kunde f.eks. hos UPC, så har du mulighet for det. Selv har jeg ikke fått en faktura fra Telenor på fast-telefon på ca. et halvt år. Har i den perioden fått alle mine fakturaer på både linjeleie og forbruk fra Hafslund Tele. Følgende er forøvrig sakset fra www.npt.no : "Du kan selv velge hvilken tjenesteleverandør du ønsker skal formidle din telefontrafikk. Inntil videre vil du, hvis du velger en annen enn Telenor, få en regning fra Telenor på abonnementet og en regning fra den andre tjenesteleverandøren for telefonsamtalene. For å få økt konkurranse på telefontjenesten har PT vedtatt at Telenor skal kunne videreselge abonnement til sine konkurrenter. Dette betyr at de andre tjenesteleverandørene kan selge både abonnement og trafikk til kundene, noe som igjen innebærer at du som kunde bare mottar en faktura. Det antas at denne ordningen trer i kraft ved årsskiftet 2002/03. " Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 hvis du har upc så slipper du nettleia for de legger sine egne kabler har sjøl gått fra telehor de skal ikke få penga mine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå