lettere-gal Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hvis jeg kjører lett-mc og f.eks pappa kjører bak meg med bil og kommunikasjons utstyr... Er det lov? Hørte en kompis som snakka noe om det Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Nei, ledsager skal sitte bakpå. Det er kun for moped man kan gjøre det slik og da skal ledsager kjøre motorsykkel. (ikke bil) Endret 1. juni 2007 av MailMan13 Lenke til kommentar
G-A Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Nei, ledsager skal sitte bakpå. .. eller kjøre på en sykkel bak med to-veis kommunikasjon.. feks ride2ride kit for walkie talkie eller mobil.. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) .. eller kjøre på en sykkel bak med to-veis kommunikasjon.. feks ride2ride kit for walkie talkie eller mobil.. 8757356[/snapback] Det er bare kjøretøy som ikke kan kjøre lovlig med pasasjer som kan gjøre det på den måten. At man kan det på lett motorsykkel er bare en myte. Ved øvingskjøring med motorsykkel på veg eller andre område som ikkje er avsperra, skal den som er med deg sitja på motorsykkelen og kunne instruere deg via tovegs kommunikasjonsutstyr http://www.vegvesen.no/servlet/Satellite?c...nholdMal&c=Page Endret 1. juni 2007 av MailMan13 Lenke til kommentar
G-A Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 huff da... ok, beklager at jeg tok feil..:-) Hører det er mange som sier slik er lov.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå