simen_gunnar Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja.. har nå faktisk KJØPT fraps! men når jeg haker av på record sound så får jeg ikke med ingame lyd i cs:s... får bare pustinga mi i miccen.. har prøvd å dra ut miccen men funker ikke.. noen som kan hjelpe meg? takk Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 ja jeg hadde samme problemet fikk ikke fiksa det, men likte ikke programmet var noe galt med det. gikk fra 250 fps til 18 fps mens jeg brukte det. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 skal du bruke det i css så recorder du først. også frapser... men vet ingen hvordan jeg løser problemet mitt? Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 WOW! jeg reinstalerte og nå funker det:D Lenke til kommentar
ukcs Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja.. har nå faktisk KJØPT fraps! men når jeg haker av på record sound så får jeg ikke med ingame lyd i cs:s... får bare pustinga mi i miccen.. har prøvd å dra ut miccen men funker ikke.. noen som kan hjelpe meg? takk 8756706[/snapback] Må bare spørre. Du tar vel ikke opp med Fraps når du spiller? Det fører som aller oftest til masivt drop i fps. Ta opp demo med console når du spiller, record så demo med fraps. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 skal du bruke det i css så recorder du først. også frapser... men vet ingen hvordan jeg løser problemet mitt? 8761096[/snapback] Ja.. har nå faktisk KJØPT fraps! men når jeg haker av på record sound så får jeg ikke med ingame lyd i cs:s... får bare pustinga mi i miccen.. har prøvd å dra ut miccen men funker ikke.. noen som kan hjelpe meg? takk 8756706[/snapback] Må bare spørre. Du tar vel ikke opp med Fraps når du spiller? Det fører som aller oftest til masivt drop i fps. Ta opp demo med console når du spiller, record så demo med fraps. 8771400[/snapback] Tydeligvis ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå