-kristoffer- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg lurer på hvilke porter som brukes av onlinetjenesten på Wii i for eksempel Mario Strikers Charged? Sitter bak firewallen til UiO, og det er begrenset hvilke udp-porter som er åpne her. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg lurer på hvilke porter som brukes av onlinetjenesten på Wii i for eksempel Mario Strikers Charged? Sitter bak firewallen til UiO, og det er begrenset hvilke udp-porter som er åpne her. 8756692[/snapback] Har du tenkt å spille wii på universitetet ? eller bor du på blindern studenthjem eller no? Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Har du tenkt å spille wii på universitetet ? eller bor du på blindern studenthjem eller no? 8757048[/snapback] Hehe nei, ikke planer om det. Neida, bor på studentby. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hehe, ok. men burde vel funke da.. bor på studentby selv, fungerer fint for meg. Men kan jo være litt forskjellig på forskjellige studentbyer. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hehe, ok. men burde vel funke da.. bor på studentby selv, fungerer fint for meg. Men kan jo være litt forskjellig på forskjellige studentbyer. 8758214[/snapback] Det funker med mario strikers altså? Og du bor på studentby ved UiO eller? Alle studentbyene her har samme firewall nemlig, der de fleste UDP-porter er sperret. Men noen er åpne, så kanskje den bruker en av de. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hmm, vel bor vel egentlig ikke på studentby i tilknytting med studentsamskipnaden. Bor på Anker studentbolig, er ikke med i Sio det. Så vet rett og slett ikke hvordan det er for SiO sine studentbyer Men du kan jo evt høre med de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå