arr1000 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hei Er det noen som vet når XP2000 kommer i versjon Thoroughbred? Mvh Arr1000 Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 kommer det altså? kan du ikke bare slenge i noen ekstra 100 lapper og ta en xp2200 da? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 De må vel tømme lagrene skulle jeg tro, bør ikke være lenge igjen, men nøyaktig når vet jeg ikke. Kunne også tenkt meg en t-bred versjon, hovedkortet mitt støtter ikke XP2200+...kun lavere.... Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 De må vel tømme lagrene skulle jeg tro, bør ikke være lenge igjen, men nøyaktig når vet jeg ikke. Kunne også tenkt meg en t-bred versjon, hovedkortet mitt støtter ikke XP2200+...kun lavere.... Hva slags hovedkort har du? Synes det høres rart ut med støtte for XP2000+ men ikke høyere... Tipper det finnes bios oppdatering. Andy Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 De må vel tømme lagrene skulle jeg tro, bør ikke være lenge igjen, men nøyaktig når vet jeg ikke. Kunne også tenkt meg en t-bred versjon, hovedkortet mitt støtter ikke XP2200+...kun lavere.... Hva slags hovedkort har du? Synes det høres rart ut med støtte for XP2000+ men ikke høyere... Tipper det finnes bios oppdatering. Andy Har et Asus A7V133-C rev. 1.05. Iflg. Asus sine sider og siste BIOS så er XP 2100+ maks, og da både palomino og tbred versjonene. Tidligere var også XP2200+ listet opp men den er nå fjernet, ikke helt betryggende det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå