morra Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei, jeg fikk i går opp en popup hvor Thunderbird spurte om jeg ville oppdatere til nyeste versjon. Hvorfor ikke, tenkte jeg, og trykket ja. Men omtrent halvveis fikk jeg opp denne feilmeldingen: Hva kan jeg gjøre? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Starte Thunderbird på nytt og prøve igjen. Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Det går ikke.. Lukker jeg feilmeldingen prøver den bare å oppdatere på nytt, med samme resultat. Hvis jeg bruker oppgavebehandlingen til å lukke det og jeg starter TB på nytt manuelt så skjer det samme... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du har prøvd full restart av hele maskinen? Ellers er det alltid mulighet for å laste ned fra mozilla.com/thunderbird og installere på nytt. Lenke til kommentar
morra Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Ja, maskinen har blitt restartet. Ved installasjonen kommer denne: Jeg kan ikke finne den dll-filen, verken på maskinen eller inni installasjonsfilen (åpnet den med WinRAR) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå