Nimrad Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Skaffa meg nettopp us account. Ble helt overraska over hvor mye de har fått i mai sammenlignet med Europa. Her er alle "full games" de har fått i mai: Super Rub a Dub, Rampart, Calling Alle Cars, Rampage, Joust og ChampionShip Sprint. Og hva fikk vi i mai? Ingenting. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Mortal Kombat II er kommet på eu-store! Endelig et spill. Bare så synd at jeg allerede har lastet det ned fra us-store... Skyter vi oss litt i foten ved å laste ned fra us-store nå eller? Det må vel vises at det ikke lastes ned spesielt mye fra eu-store nå som alle kjøper fra us? Endret 8. juni 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er sikker ikke så mange prosenter av åss ps3 eiere som gidder å lage us konto osv osv. Så noen salg på europa butikken blir det nok. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Mortal Kombat II er kommet på eu-store! Endelig et spill. Bare så synd at jeg allerede har lastet det ned fra us-store... Skyter vi oss litt i foten ved å laste ned fra us-store nå eller? Det må vel vises at det ikke lastes ned spesielt mye fra eu-store nå som alle kjøper fra us? 8812985[/snapback] Så lenge vi i fremtiden også har muligheten til å dra ned ting fra US-store så skyter vi oss absolutt ikke i foten. Da kan vi jo fortsatt laste ned derfra, og trenger ikke bry oss om hva som ligger ute på EU store. Kanskje dette på lang sikt kan føre til en stor internasjonal store, hvis man ser at folk flest laster ned fra US og JP. For all del, kjekt med nye oppdateringer på EU store, og har fått intrykk av at det er litt billigere der også, eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå