WangenPs3 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg trur han bare sjekket hva som gikk ann og handle. IKKE at han gjorde det.Da hadde jeg heller kjøpt meg enda en PS3 istede for og bruke så mye på arcade spill, da jeg vedder på at Sony aldri nærmer seg med spill tilsammen på 1000 dollar 8767224[/snapback] Nope......... Jeg har overført 1000$. Smi mens jernet er varmt sa en her :!: Skal ikke bli noe problem å få kjøpt spill o.l. fra US PS STORE nå hvertfall. Håper bare ikke de stenger for kjøp fra Europa Da har jeg kastet penger ut av vinduet:p Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du har kjøpt PSmoney for 6000NOK?! Crazy? Hvordan i huletse skal du bruke opp det? Er da ganske billig på butikken der Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ser ikke at det hadde vært noe bedre for åss europere om sony ventet med å gi ut f.eks. Calling all Cars til at de hadde fått det oversatt til alle språkene de skal. Da hadde usa og japan fått spillet senere, og ingen endring for oss. Bortsett fra at vi slipper å bli sjalu på de andre 8763903[/snapback] Må alle spill oversettes til alle mulige språk da? Hvis oversettelsen i Rub a dub å dømme er det ikke akkurat høy kvalitet over den uansett. Med en felles butikk kunne de jo fortsatt ha forskjellig lanseringsdatoer for de diverse regionene, men man hadde iallefall fått et inntrykk av at Sony behandler regionene likt. Den oppdelte strukturen er rotete og tullete etter min mening. Bidrar bare til forvirring og irritasjon for oss kunder. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er jo en del land som krever at spill og slikt blir oversatt. Frankrike, tyskland, spania, belgia osv osv. Joda, de kunne godt ha hatt en felles butikk der man fikk alt samtidig. Men skulle de først ha gitt det ut på engelsk? Å så oversatt det senere vil de 10-20 landene som må ha spillet oversatt? Nei, det blir tullete. Synes systemet de har i dag er forståelig..flott for amerikanerene at de slipper å vente på at spill skal oversettes til norsk og fransk osv. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er jo en del land som krever at spill og slikt blir oversatt. Frankrike, tyskland, spania, belgia osv osv. Joda, de kunne godt ha hatt en felles butikk der man fikk alt samtidig. Men skulle de først ha gitt det ut på engelsk? Å så oversatt det senere vil de 10-20 landene som må ha spillet oversatt? Nei, det blir tullete. Synes systemet de har i dag er forståelig..flott for amerikanerene at de slipper å vente på at spill skal oversettes til norsk og fransk osv. 8771619[/snapback] Må f.eks demo av Ninja Gaiden oversettes til Tysk for at Sony kan lansere den på EU butikken? Da kan kan vi jo virkelig se fram til mye demoer framover.... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tyskerene er elendige i engelsk ;-) enn annen viktig grunn til at spill oversettes til mange språk er at det selges ca 25 % bedre enn om det ikke var oversatt. Husker ikke hvem som sa det, men det var en utvikler. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Tyskerene er elendige i engelsk ;-) enn annen viktig grunn til at spill oversettes til mange språk er at det selges ca 25 % bedre enn om det ikke var oversatt. Husker ikke hvem som sa det, men det var en utvikler. 8771797[/snapback] Men hvorfor ikke ha en store der man kan begrense hvilke land som har tilgang til hvert enkelt produkt? Det er vel ingen grunn til at Engelske PS3 brukere ikke kan kjøpe Calling All Cars etc. De trenger vel neppe noen oversettelse.... Endret 3. juni 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja det hadde kanskje vært en idé. Men hvem bryr seg, jeg kan laste ned å kjøpe alt jeg vil ha fra US store. Eller demoer på japansk fra den japanske butikken. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ja det hadde kanskje vært en idé. Men hvem bryr seg, jeg kan laste ned å kjøpe alt jeg vil ha fra US store. Eller demoer på japansk fra den japanske butikken. 8771844[/snapback] For oss er det ikke noe problem, men for mannen i gata er det kanskje ikke like klart at man kan registrere flere kontoer. Så tungvint burde det ikke være å få tak i interessant programvare til PS3. PS3 trenger spill for å bli en suksess og hvis det skal være tungvint for brukerne å få tak i det blir nok ikke maskinen noen suksess. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mannen i gata vet heller ikke at han må vente 1 måned ekstra på CaC, eller at det ligger en sigma demo på us store. Men sony bør få opp farten med å få ut spill som folk vil ha i europa også. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mannen i gata vet heller ikke at han må vente 1 måned ekstra på CaC, eller at det ligger en sigma demo på us store. Men sony bør få opp farten med å få ut spill som folk vil ha i europa også. 8771925[/snapback] Nei, men mannen i gate vil nok legge merke til at det er forsvinnende lite innhold der i forhold til det konkurrentene har. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hmm.. Først var det europa store VS us store, og nå er vi over på xbox 360, wii VS ps store.. :-o Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva med litt valgmulighet? Jeg driter en lang en i norsk tale på spill. Gi meg derfor sjansen til å kjøpe det på engelsk, når det kommer ut! Huff, jeg blir litt irritert av slike ting som dette. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hmm.. Først var det europa store VS us store, og nå er vi over på xbox 360, wii VS ps store.. :-o 8772309[/snapback] Man kan jo ikke se isolert på PS Store. De har tross alt konkurrenter. Og så lenge konkurrentene klarer å levere innhold til oss Europere på en mer regelmessig basis så har Sony en utfordring. Jeg synes det er rart at noen klarer å forsvare denne unødvendige soneinndelingen, som jeg mener er et stort hinder for at PS3 skal være konkurransedyktige i onlinemarkedet..... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva med litt valgmulighet? Jeg driter en lang en i norsk tale på spill. Gi meg derfor sjansen til å kjøpe det på engelsk, når det kommer ut!Huff, jeg blir litt irritert av slike ting som dette. 8772315[/snapback] Du kan jo kjøpe alt som er på US store nå Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hehe du vet hvordan slike tråder kan ende om man begynner å sammenligne med konkurrentene.. Uansett, jeg forsvarer ikke denne soneinndelingen, jeg forstår den til en viss grad. Noe mange her nekter å gjøre. Har irritert meg lenge over å ikke få laste ned ps1 spill og spill som CaC. Men nå som norske visa kort fungerer har jeg ingen problemer lengre. Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er dette med muligheten for å betale med EU-VISA noe som kommer til å bli, eller er det en feil som vil bli retta? Må vite om det er noe vits i å løpe ned til banken å sette inn penger i morgen :!: Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ikke ta noen sjanser. Gjør som WangenPs3, sett inn 1000 $ nå Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hva med litt valgmulighet? Jeg driter en lang en i norsk tale på spill. Gi meg derfor sjansen til å kjøpe det på engelsk, når det kommer ut!Huff, jeg blir litt irritert av slike ting som dette. 8772315[/snapback] Du kan jo kjøpe alt som er på US store nå 8772388[/snapback] Jo jo, men vi går jo ikke akkurat inn inngangsdøra på forsiden på denne måten... Calling All Cars var forresten kjempemorsomt, selv om jeg taper omtrent hvert eneste spill. Noen som vil spille i kveld forresten? Amerikanere er temmelig kjedelig å høre på i lengden... Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mortal Komat II, Calling All Cars og Syphon Filter på tur ned! Mange slags takk til personen som fant ut av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå